Ga naar inhoud

Inkoopactie xenon-verlichting


Vdub

Aanbevolen berichten

Misschien zijn er mensen die interesse hebben in Xenon.

Bij voldoende animo neem ik contact op met xenon-verlichting.nl voor de prijs, de inkoop-acie zelf vond de eigenaar van xenon-verlichting.nl goed.

 

Geef hieronder je nickname, lampsoort(H4,H4-bixenon en H7) en lampkleur(6000 of 8000k) aan. De H4 bi-xenon dus dim en grootlicht is een stuk duurder. Een normale H4 is ook dim en grootlicht.

 

01.

02.

03.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vdub hoe denk je dit binnen de wetgeving na 1 januari te passen ?

 

Ik wil best Xenon maar zit niet te wachten op inbouwen van hoogteregeling met sensoren op de assen en koplampsproeiers.....

 

 

Edit:

 

Zie dit net op hun site:

 

** Update 21-07-2005

 

Door een wijziging in de regelgeving moeten lampen die meer dan 2000 lumen afgeven worden voorzien van hoogte regeling en koplamp sproeiers ( Per 1-1-2006). De door ons geleverde Xenon verlichting geven ongeveer 2500 lumen af, door met een speciale regelunit te monteren kunnen wij de verlichting afstellen net onder de 2000 lumen. U kunt zo nog steeds genieten van de vele voordelen van Xenon. ( Gewone halogeen zitten rond de 1200 lumen).

 

Units die niet zijn afgeregeld op < 2000 lumen voldoen niet aan deze nieuwe eisen, montage van deze verlichting is dan ook voor eigen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de prijzen worden is nog niet bekend, dit is vooral afhankelijk van het aantal belangstellenden.

 

Mocht je denken, ik koop die in Essen, gewoon doen, ik kan nl niet beloven dat die Hella's zover in prijs zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zijn er mensen die interesse hebben in Xenon.

Bij voldoende animo neem ik contact op met xenon-verlichting.nl voor de prijs, de inkoop-acie zelf vond de eigenaar van xenon-verlichting.nl goed.

 

Geef hieronder je nickname, lampsoort(H4,H4-bixenon en H7) en lampkleur(6000 of 8000k) aan. De H4 bi-xenon dus dim en grootlicht is een stuk duurder. Een normale H4 is ook dim en grootlicht.

 

01. Marcel H7 6000K

02. ReneR H7 8000K

03.

 

Maar ik twijfel eigenlijk nog of ik 6K of 8K neem...

Maar heb zeker wel interesse als de prijs goed is.

 

goed idee trouwens !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit in mijn B4 wil???

 

En wat is de pakketomvang???

 

Ja hoor je moet alleen kijken welke lamp je nodig bent, waarschijnlijk H4, als je groot- en dimlicht in 1 lampje zitten kun je kiezen uit Mono-xenon, je hebt dan geen groot licht meer of H4 bi-xenon. Die H4 bi xenon is wel iets duurder.

 

Pakketomvang;

 

2x Ballasten(starters voor de Xenon, geven om te starten 25.000V)

2x Xenon-lampen

hellakit.jpg

hellaview.jpg

 

Oh ja aan te raden is de 6000K omdat die het meeste licht geeft.

De 8000K is wel blauwer maar geeft een lagere Ansilumen(eenheid van lichtsterkte) waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we beide inkoopacties wel stop kunnen zetten als iedereen met andere leveranciers aan komt zetten...

 

 

Stop zetten...?

DIK niet !

Iedereen kan het altijd goedkoper krijgen... en jah als ik maar lang genoeg in Duitsland ga rond karren krijg ik ze zeker weten ook goedkoper...

Maarjah... dan vergeet ik de tijd even en de zekerheid en of het goed spul is ook even...

 

En daarbij... eerst zien/hebben dan geloven...

Ik wil hiermee marco niet aanvallen... maar meer in het algemeen...

Tuurlijk wil iedereen iedereen helpen...

Maar als iemand een leuke aanbieding heeft gooi het dan in het AANBOD topic...

dan kunnen de mensen die het nodig hebben er iets mee...

 

En mocht iemand toch denken dat hij iets goedkoper krijgt voor het hele forum meldt dit dan aan die persoon die een inkoop actie probeert op te zetten... dan kan er vergeleken worden en kan de inkoop actie misschien nog goed koper worden :)

(tja we blijven NL-ers he ;) )

 

Sorry dat ik even de deur intrap zo... maar ik moest dit even kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben (bij een goede prijs) ook erg geïnteresseerd!!

Gaan we daarna gelijk ook een inbouwmeeting houden?

Weet nl niet of ik daar wel zo'n zin in heb (het inbouwen dan welteverstaan) 8)

 

Dat inbouwen is echt een piece of cake.... we kunnen dan iig een hoop auto's doen op zo'n meeting

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden