Ga naar inhoud
  • 0

Artikelnummer ruitensproeierpomp 3C


edwin1973

Vraag

Kan iemand hier het artikelnummer voor de ruitensproeierpomp achterhalen, of kan alleen de dealer dat? Als ik dat nummer heb kan ik waarschijnlijk even kijken om deze via internet aan te schaffen. Ik heb een 3C variant 2009 met koplampsproeiers ( weet niet of daar verschil in zit).

 

Grtz Edwin

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Neem eens een kijkje op deze pagina LINK. Het ziet ernaar uit dat je in dit geval twee pompjes hebt. Eentje voor je koplampen 3B7955681 en eentje voor je voor- en achterruit 1K6955651 (variant)

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een tip,

Neem ineens ook nummertje 11 erbij (dichting) dan ben je zeker dat deze ook terug goed is. Kan na verloop van tijd wat verweerd zijn en ben je zeker dat alles terug netjes afdicht - reservoir moet tot leeg voor het plaatsen van de pomp

 

Voor de koplampsproeiers heb je inderdaad een andere pomp nodig gezien dit een hoge druk pomp is om de koplampsproeiers open te kunnen duwen.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neem eens een kijkje op deze pagina LINK. Het ziet ernaar uit dat je in dit geval twee pompjes hebt. Eentje voor je koplampen 3B7955681 en eentje voor je voor- en achterruit 1K6955651 (variant)

Top, bedankt!

Zie dat de ruitensproeierpomp overal te krijgen is en prijzen lopen uiteen tussen 6 en 50 euro. Koplampsproeierpomp vind ik tussen 13 en 45 euro.

aangepast door edwin1973
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden