Ga naar inhoud
  • 0

Ventilatieroosters achterin


edwin1973

Vraag

Heb vanmiddag mijn ventilatieroosters achterin gedemonteerd. Een lamel van het rechter rooster was gebroken. Ik heb deze gelijmd met 2K epoxy. Morgen even kijken of hij weer te monteren is. Ook even de dealer gebeld om te vragen of deze lamel los verkrijgbaar is en wat deze kost. Deze lamel kost los € 72,- . Zelfs de dealer vond dat een buitensporig bedrag.2822a4f128c8bf8a359f4be2a6f0dab9.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@edwin1973

Hoe heb je deze gedemonteerd? Bij mij zit 2 van die lamelle los uit hen geleiding.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maak zo ff foto. Onderaan zit een rechthoekig kapje dat je kan loswippen. Voorzichtig schroevendraaier ertussen aan bovenzijde. Daarna zie je 6 torxschroeven. De bovenste 2 moet je loshalen dan kan je de hele unit (achterzijde console) loshalen naar boven en naar voren. De onderste 4 torxschroeven zijn overigens voor de transformator van je 220V aansluiting ;-)

 

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Had je nog foto’s hoe je het los heb gehaald?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Via deze link duidelijke foto's, vanaf foto 7 t/m 9.

De unit waarin de ventilatieroosters zitten zit aan de console met twee zwarte torx schroeven.

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/passat-b7-taster-und-mittelkonsole-in-den-b6-3c-cc-t3911487.html

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

aangepast door edwin1973
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden