Ga naar inhoud
  • 0

Shell '98!


StyloM

Vraag

Hello hello, vandaag op een banner bij de Shell gezien dat ze eindelijk '98 zullen aanbieden. Hebben ze dit al langer en lopen sommige filialen gewoon achter met aanbieden of is dit gewoon nieuw?

Hoe dan ook ben ik blij dat ik eindelijk om de hoek '98 kan tanken met de juiste kwaliteit/octaan.

 

StyloM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is/was 97.3 ofzo... maar ze hebben dus een nieuwe 98.... als het goed is vervangt die de huidige vmaxx... de medewerkster wist het ook niet precies hehe

97,3 of 4 is het octaan getal. En staat los van “RON” en v-power heeft RON95 en geen RON98 als ik de berichtgeving goed begrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

97,3 of 4 is het octaan getal. En staat los van “RON” en v-power heeft RON95 en geen RON98 als ik de berichtgeving goed begrijp.

RON betekent Research Octane Number en is dus wel degelijk het octaan getal. Het staat er dus niet los van. En V power was altijd 97 en sinds januari van dit jaar octaan 98

aangepast door dieselaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

interessant.....in tank tot nu toe altijd BP Ultimate 98....maar was altijd meer gecharmeerd van Shell,

zal de pomp in de buurt in de gaten gaan houden of die dat ook hebben  :wink:

Idd! Want Shell is toch meer aanwezig en makkelijk te vinden overal.

Elke Shell heeft nu RON98 dus VPOWER tanken vanaf nu zou ik zeggen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net even Shell V-power benzine getankt en er staat dat het 98 is......ben wel geschrokken van de prijs 1,73.

Denk dat ik volgende keer de 102 ga tanken voor deze prijs.....en veel beter brandstof ook.

Waar heb je getankt bro, op de snelweg? :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden