Ga naar inhoud
  • 0

Spiegelverwarming 3c


rob 1.8turbo

Vraag

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij gebruiken ze dezelfde timer.

Met vcds kun je deze onder adaptation aanpassen 09 - central electronics. En er is ook een codering voor spiegel + achteruit tegelijk verwarmen. Weet even niet welke maar lijkt me niet echt dat je dat dan veel gebruikt.

 

Edit: Bij een Jetta staat het onder module 09 byte 15 bit 3: mirror heating on while window heater on.

Ik kom hem zelf niet tegen in mijn boordcomputer.

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij gebruiken ze dezelfde timer.

Met vcds kun je deze onder adaptation aanpassen 09 - central electronics. En er is ook een codering voor spiegel + achteruit tegelijk verwarmen. Weet even niet welke maar lijkt me niet echt dat je dat dan veel gebruikt.

 

Edit: Bij een Jetta staat het onder module 09 byte 15 bit 3: mirror heating on while window heater on.

Ik kom hem zelf niet tegen in mijn boordcomputer.

ik wil gewoon de timer eraf zodat ik zelf kan bepalen wanneer het aan en uit staat zowel voor spiegel als achterruit verwarming
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet je de timer verlengen, ik weet niet wat het maximale is wat je in kunt geven.

Standaard staat het op 15 = 600 seconden

volgens gerrit speek aan te passen van 0 tot 255sec dus als ik het goed begrijp moet ik hem op 0 zetten dan heb ik geen timer aangepast door rob 1.8turbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Blijkbaar bij de TS dan niet of er moet een andere reden zijn, spiegelglazen stuk of niet voldoende opwarming..

Ze zijn wel droog maar het is meer als je in de regen rijdt dat ze dan droog blijven bij mijn vorige Passat 3bg bleven ze gewoon warm tot ik de knop uit zetten aangepast door rob 1.8turbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat snap ik wel, maar als je kan kiezen tussen 1 en 254 minuten lijkt de keus toch makkelijk.

niet helemaal correct #mierenneukmodus,

je kan niet enkel kiezen tussen 1 en 254 maar je kan een getal kiezen van 1 tot en met 254 met de eenheid 1= 1 minuut

dus 254 is 254 minuten - in mijn voorbeeldfoto dus ingesteld op 10 minuten.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden