Het wordt kouder en ik heb de geluk dat de stoelverwarming helemaal tot zijn recht komt! bijrijderskant werkte na een grote schoonmaak niet meer, maar dit kwam omdat de kabel eigenlijk iets te kort is. Stoel terug en de kabel er opnieuw in geplugd en werken.
Twee dagen later:
De kachel zelf blowde lekker, maar jammer genoeg alleen maar koude lucht (de airco werkt geweldig). Al snel kwam ik er achter dat je een reset kon doen op de climax (gen1) een reset gedaan via de eco+"pijltje naar voren" knop.. Even wachten en...Met veel dank aan dit mooie forum, want ik zit er warmpjes bij! nu mijn vrouwtje nog haha.
Vrouw lief heeft het behoorlijk koud op de andere zetel
Ik heb op het forum nog een tip gevonden: wanneer je de verwarming op "HI" (maximum) zet zou je echter wel warmte moeten krijgen.
linkje Maar bij mij blijft het ijzig koud.. Mijn VCDS kabel is kapot, dus ik heb de passat aangevallen met een Delphi kabel.
Melding: DTC 01810,
klopt dat dit gewoon klepmotor V159 is: 1K0907511B
Of is het een van zijn broertjes:
3C0907511A
1K0907511D
Mijn warmte wisselaar twijfel ik ook aan,
ik kan hem nu niet echt lekker uitlezen en zie geen meldingen met Delphi. Maar het duurt vrij lang voor het überhaupt warm is in de 3C (mijn oude 3bg was sneller warm). Past deze Warmte wisselaar 1K0819031A op mijn 2.0TDI uit 2006 ? want we zijn dan toch bezig.
Ik heb al aardig wat google hits achter de kiezen, maar ik ben er nog niet helemaal er uit.
Wie heeft er nog tips, mochten er dingen niet duidelijk zijn. Let me know!
Vraag
francisco
aangepast door francisco
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten