Joepke Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 Meestal is Abt er als de kippen bij om een opgevoerde versie van een nieuw model te maken, maar in het geval van de Volkswagen Touran heeft het toch iets langer geduurd. Uiteindelijk komt de tuner nu dan toch met een uitgebreid tuningsprogramma voor de mpv. Abt richt zich specifiek op de 1,9- en 2,0-liter turbodiesels in de Touran. Zo kan Abt het vermogen van de basisdiesel, de 1.9 TDI met 90 pk, opkrikken naar 115 pk. Meer is ook geen probleem: maximaal haalt de tuner 130 pk uit de 1,9-liter turbodiesel. De echte vermogenswinst behaalt Abt bij de 2.0 TDI: de koper kan kiezen uit tuning van 140 naar 170 pk, of van 170 naar 190 pk. Natuurlijk kan Abt de Touran ook verlagen: door ISC schokdempers en sportveren maakt de tuner de Volkswagen naar eigen zeggen tot een echte bochtenridder. De mpv komt door de aanpassingen 35 tot 40 millimeter dichter bij het asfalt te liggen. Het oog wil ook wat, dus levert Abt een bodykit bestaande uit spoilerwerk aan de voor- en achterkant en zijskirts. Verder staan ook lichtmetalen wielen met een diameter van 16- tot 19-inch op de prijslijst. Een dubbele uitlaat maakt de uitdossing compleet. Binnenin kunnen geïnteresseerden hun Touran desgewenst nog opleuken met pedalen en een versnellingspookknop van aluminium. Bron: Autoweek.nl 0 Quote
LED-Lightning Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 Ziet er best leuk uit! Mag alleen wel nog wat lager met dat soort banden/velgen 0 Quote
V6-4Motion Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 had wel iets lager gemogen, velgen zijn niet helemaal mijn smaak. 0 Quote
JPstyle Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 LAGER! En veel te soft! 0 Quote
Jeteka Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 Blijft een bejaardentruttenwagen 0 Quote
dexter Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 Is de auto al af????? Beetje ramen tinten misschien?? en inderdaad lijkt nu net een 4x4 zo hoog op de poten 0 Quote
Groovejunk Geplaatst 26 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 26 oktober, 2007 Ben er ook niet kapot van. Dan vind ik hem zelfs origineel nog mooier. 0 Quote
Bink2006 Geplaatst 27 oktober, 2007 Rapporteer Geplaatst 27 oktober, 2007 Ben er niet kapot van. Ik heb mooiere gezien, maar het zal nooit mijn favouriete volkswagenmodel worden 0 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.