Ga naar inhoud
  • 0

Centrale deurvergrendeling Passat uit 2002


Haiko

Vraag

Goedemiddag!

 

Ik heb een Volkswagen Passat sedan uit 2002 overgenomen van mijn oom. Geweldige auto, rijd lekker en gelukkig jaren goed onderhouden.

Echter is er vanaf dit jaar giga veel problemen betreft de deuren.

 

Eerst waren de 2 achterdeuren op slot en kreeg ze meer open, zowel via de binnen als buitenkant niet. Eerst een check gedaan bij een erkende dealer en deze gaf aan dat er een storing aanwezig was op alle portieren. Heb ze laten slopen en nu kan ik deze deuren alleen nog maar via de binnenkant open maken zodat de deuren gebruikt kunnen worden.

Nu anderhalve week later: de bijrijdersdeur wil niet meer open. 

 

Wat is hier precies aan de hand en kan iemand mij dat uitleggen? Want ik wil niet verder aan zo'n mooie auto verprutsen als dat misschien helemaal niet moet.

 

Comfortmodule is droog, dus deze heeft geen vocht binnen gekregen. Ook in het gat onder de bestuurders vloerbedekking lag geen water.

Alle draden nagekeken en heb niks kunnen vinden. Zag er heel nieuw nog uit :)

 

Maar mijn vragen:

 

- voor de achterdeuren kan ik 2 gebruikte sloten bij de sloop halen. Is dit handig?

- mijn gevoel voor een storing gaat echter naar de comfortmodule. Heb ik een nieuwe nodig of kan ik ook een gebruikte installeren? Of is het mogelijk deze te resetten?

  (is het makkelijk om de sleutel in te leren bij een ander gebruikte module?)

 

Ik moet wel zeggen dat ik niet echt veel geholpen ben bij de dealer en deze gaf totaal geen antwoord op al mijn vragen. 

 

Bij voorbaat dank alvast!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden