Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is hier wel een forumlid die ze erin heeft zitten, weet alleen even niet meer wie. Sanderbosman misschien maar is een gokje. Is alleszins een topic over.

Geplaatst

Ik heb ze er ook in, achteruitrijden is echt een ramp in het donker.

Ben blij dat ik nog de camera heb en de pdc .... want van de spiegels hoef je het niet meer te hebben dan.

Af en toe lichtjes de remlichten aanzetten geeft meer zicht dan die paar witte leds helaas.

Wat dat betreft zijn de originele lichten echt veel beter.

Geplaatst

Ik ben er niet zot van... krijg nogal 'n "Opel-vibe" bij het zien van die achterlichten :/

Geplaatst
  Op 17-7-2017 om 13:13, -=mYst=- zei:

Ik ben er niet zot van... krijg nogal 'n "Opel-vibe" bij het zien van die achterlichten :/

Je hebt nu een bmw-vibe mYst ????????????????????

Geplaatst
  Op 17-7-2017 om 20:13, Dabrother zei:

Ik snap wat jij bedoelt maar deze zijn wel mooier dan die van Opel.

Daar is niet veel voor nodig haha :mrgreen:

Geplaatst

Heb ze weleens in actie gezien op de rijksweg in de schemer, let wel op dat de lichtopbrengst niet optimaal is. De leds branden bij deze auto niet krachtig en de kijkhoek was belabberd. Vind ze niet echt pro....

Geplaatst

Ik vraag me wel af, het zijn toch enkel de "haakjes" in het buitenste licht die rood branden bij het ontsteken van de verlichting - deze in het kofferdeksel branden niet en zijn enkel voor mistlicht en achteruitrijlicht. Want anders veronderstel ik dat je extra bedrading moet bij trekken en het dus niet zomaar plug and play is.

Geplaatst
  Op 17-7-2017 om 20:54, Arnout Mobiel zei:

Staat vreemd hoe die onderste ronding is opgevuld met een plaatje.

Dat gedeelte is reflecterend, verplicht voor apk en ook wel fijn als je in het donker parkeert.

Op 18-7-2017 om 11:51, wulfke zei:

Ik vraag me wel af, het zijn toch enkel de "haakjes" in het buitenste licht die rood branden bij het ontsteken van de verlichting - deze in het kofferdeksel branden niet en zijn enkel voor mistlicht en achteruitrijlicht. Want anders veronderstel ik dat je extra bedrading moet bij trekken en het dus niet zomaar plug and play is.

Er zit normaal een kabeltje bij om de binnenste te koppelen met de kentekenverlichting. de mijnne waren tweedehands dus heb die verbinding zelf moeten maken.

Geplaatst

Ik moest toch even naar buiten om de sd-kaart uit de radio te halen (mp3's even updaten voor de vakantie)

heb maar een paar fotos gemaakt van de lichten in actie:

Normale verlichting:

post-15219-0-43299500-1500417614_thumb.jpg

Met achteruitrij verlichting aan:

post-15219-0-02918800-1500417519_thumb.jpg

Detail achteruitrij:

post-15219-0-09150700-1500417526_thumb.jpg

De remlichten heb ik ook geprobeerd te fotograferen, maar telkens als ik naar achteren liep om een foto te maken waren ze al weer uit.... 

Geplaatst

Ah, dat verklaard inderdaad veel dan, aftakken van de nummerplaat verlichting. Thx voor de info

Geplaatst
  Op 19-7-2017 om 09:29, Dabrother zei:

Misschien omdat je voet toen niet meer op het rempedaal trapte. Paraplu tussen zetel en pedaal steken of iemand anders laten indrukken terwijl je een foto maakt.

Omg, Dennis :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst
  Op 19-7-2017 om 09:29, Dabrother zei:

Misschien omdat je voet toen niet meer op het rempedaal trapte. Paraplu tussen zetel en pedaal steken of iemand anders laten indrukken terwijl je een foto maakt.

Beetje forumlid codeert toch gewoon dat de remlichten blijven branden bij handrem actief

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden