Ga naar inhoud
  • 0

Bestaat er een ombouw van kanteldak naar schuif in CC?


PassatCBAC

Vraag

Ik had echt geen flauw idee waar ik dit moest plaats dus mocht dit op de verkeerde plek zitten: sorry! Een moderator zal ongetwijfeld wel weten waar dit dan terecht moet komen.

 

Goed... Ik ben gek op mijn CC. Heb de auto nu een goede 2,5 maand en ben echt gelukkig met dat ding. Niet te vergeten dat hij precies is zoals ik 'm wilde hebben. Maar als er iets is waar ik mij echt echt echt aan irriteer is dat zo'n zonnedak alleen kan kantelen (en dat je door dat ding geen handgrepen hebt bovenin). Ik kan er niet bij met mijn hoofd waarom dat zo is. Ik las dat er anders geen hoofdruimte achterin zou zijn. Ergens vind ik dat onzin maar ik zou de designer/engineer of wie dan ook best willen slaan; vooral als de zon schijnt en al helemaal als ik mensen met een opengeschoven dakje zie rijden.

 

Bestaat er nou helemaal geen ombouw naar een schuifdak? Ben ik de enige op aarde die zich hieraan irriteert of heeft de wereld zich erbij neergelegd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja ben bang dat het niet bestaat en niet zal bestaan. Heb niks kunnen vinden haha. Zal ook vast arbeidsintensief zijn. Bovendien loopt het dak anders dan een reguliere Passat etc. Erg jammer, vind het zooo balen dat ze besluiten om geen schuif functie toe te boegen bij een auto in deze klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zal te maken hebben met de boog in de dakconstructie.

Er zijn wel mogelijkheden om een schuifkanteldak achteraf in een normaal dak in te bouwen. Zowel met kunststof afwerkrand als met een OEM velsrand.

Heb het zelf niet eerder gezien bij de CC iig. Heb geaccepteerd dat ik op mijn tong moet bijten wanneer ik mensen in hun auto zie rijden met zo'n lekker open dakkie haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden