Ga naar inhoud
  • 0

Aantal kilometer + gemiddeld totaal verbruik


Vanhoucke

Vraag

Ik heb een vraagje, bij de Discover Pro in m'n B8 staan volgende gegevens: km sinds tanken, km lange tijd en km sinds start.

Maar, m'n broer heeft vorige week de lange tijd gereset denk ik, want daar staat maar enkele honderden km meer op, terwijl dit er al 5000+ moeten zijn..

 

Kan je dit ergens terugzetten? Als ik nu m'n 'trip reset' met de knop aan het stuur, weet ik niet meer hoever er al gereden is met m'n bolide?

Of is er nog ergens een setting waar ik dat terug kan vinden?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het aantal km's wat er met de auto gereden is wordt op het AID getoond nadat het contact is uitgezet.

De teller voor lange tijd heeft een maximum waarna hij weer op nul begint. Dat zou best wel eens 5000 km kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is niet de afstand maar de tijd. Als deze op 99 uur en 59 minuten komt wordt ie een minuut later zelf gereset.

Rij je veel snelweg dan is het ongeveer 7000 kilometer, rijd je veel in de stad dan is het 4000 kilometer.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is niet de afstand maar de tijd. Als deze op 99 uur en 59 minuten komt wordt ie een minuut later zelf gereset.

Rij je veel snelweg dan is het ongeveer 7000 kilometer, rijd je veel in de stad dan is het 4000 kilometer.

Zo, toch iets anders dan afstand.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden