Ga naar inhoud
  • 0

Radio upgrade ?


PeterB69

Vraag

Hallo,

 

Even een vraagje aan de elektronica experts.

Ik heb af fabriek een RCD 300 in mijn Passat 3c die nu wat probleempjes heeft (het scherm vertoont wat kristallen ophopingen) en ik ben eigenlijk van plan een andere radio erin te zetten. Nu heb ik een rond gekeken op internet en div. opties zijn er nu.

optie 1: een RCD 300 aanschaffen 2e hands lijkt een eitje om die erin te zetten.

optie 2: een RCD 510 aanschaffen veel mooier en SD kaart om muziek af te spellen lijkt betere optie maar kan dit zonder aanpassingen ? las ergens dat er bij de Golf problemen ontstonden omdat de accu leeg getrokken werd.

optie 3: een look a like RNS 510 systeem inbouwen ziet er natuurlijk super vet uit en dan kan de tomtom thuis blijven maar ja wat zijn goede alternatieven die geen storing op de board elektronica veroorzaken ? en heeft iemand ervaring met inbouwen van dergelijke systemen ? worden die ingebouwd ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

RCD 510 zonder navigatie maar met sd kaart en wisselaar wilde ik bij dealer kopen kost € 315 bij vw op de site.

Maar ja dat was me te gek ruim 700 euro

Peter stuur mij nog eens een PM en ik help je uit de brand. Ik snap dat iemand die geen weet van deze systemen heeft zo makkelijk een prooi kan zijn. Laat ik het zo zeggen het kan allemaal voor veel minder euros.

@@PeterB69

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden