Ga naar inhoud

Opties b5 trendline, niet aanwezig.


Krijn

Aanbevolen berichten

Hoi mensen, ik zit met een vraagteken als ik in me auto zit en dan kijk naar de standaard trendline opties.

 

Cruise control, nee

Ramen achter electrish, nee

Arm steun voor, nee

 

Dit hoort er toch standaard in te zitten?

En stel ik regel een pookje met cc regeling en 2 electrishe ramen moet alles er dan naar gemaakt worden of alleen een kwestie van aansluiten?

 

Hopelijk heeft iemand wat verheldering voor me.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen, ik zit met een vraagteken als ik in me auto zit en dan kijk naar de standaard trendline opties.

 

Cruise control, nee

Ramen achter electrish, nee

Arm steun voor, nee

 

Dit hoort er toch standaard in te zitten?

En stel ik regel een pookje met cc regeling en 2 electrishe ramen moet alles er dan naar gemaakt worden of alleen een kwestie van aansluiten?

 

Hopelijk heeft iemand wat verheldering voor me.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

cruise control zat ook niet op mijn trendline 3c, en die is zo 'n acht jaar jonger dan die van jou (bj 2006) dus zou ik er zeker niet van uit gaan dat dat in 1998 al standaard was ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens hebben de trendline, comfortline en highline elektrische ramen achter. Alleen de basis had alleen elektrische ramen voor en niet achter.

 

Edit: dit geldt ook voor de midden armsteun voor. Denk dat je een basis opb trendline hebt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

aangepast door ThomasTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel ik koop 2 deuren op de sloop met electrische ramen voor achter of ik bouw het in, idem met cruise control. Is de auto daarop al voorbereid of moet ik dan allerlei kabels trekken?

 

Ik zie net trouwens ook dat ik helemaal geen interieurfilter heb op de basis :(.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

aangepast door Krijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens hebben de trendline, comfortline en highline elektrische ramen achter. Alleen de basis had alleen elektrische ramen voor en niet achter.

 

Edit: dit geldt ook voor de midden armsteun voor. Denk dat je een basis opb trendline hebt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Ook in 1998? in 2000 had een Audi A4 proline niet eens elektrische ramen achter..

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zult wat meer moeten aanpassen.

comfort module etc

ook voor cruise-control moet je het nodige aanpassen.

Jouw wagen heeft voor zover ik t weet nog geen elektronisch gaspedaal. Dus komt er best wel wat bij kijken. Prijstechnisch kun je dan beter opzoek gaan naar een auto waar dit allemaal al in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel airconditioning? Allemaal zaken die vooraf kon controleren voor dat je de auto koopt???? achteraf constateren dat het één en ander er niet op zit is dikke pech. Aanpassen kan altijd maar zal wel een dure aangelegenheid worden . Beter is kijken naar een comfortline/higline uitvoering waar het standaard in zit.????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad op de stikker staat basis, cry.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dat het een Basis is maakt toch niets uit? Je wist toch wat er op de auto zat toen je 'm kocht? Daar gaat de naam Trendline niks aan veranderen...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het een Basis is maakt toch niets uit? Je wist toch wat er op de auto zat toen je 'm kocht? Daar gaat de naam Trendline niks aan veranderen...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Het veranderd dat ik het er niet ga opzetten omdat het teveel rompslomp is. Waarom reageer je eigenlijk zo? Hier schiet toch niemand iets mee op!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het veranderd dat ik het er niet ga opzetten omdat het teveel rompslomp is. Waarom reageer je eigenlijk zo? Hier schiet toch niemand iets mee op!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor. Je stuurt zelf, er staat basis cry... Ik zeg alleen ookal had er Trendline of Comfortline gestaan, de opties zitten er niet op. Is geen sneer ofzo. Je zal nog wel op dit forum leren dat voor veel hier een Highline nog niet compleet genoeg is ;) Er is altijd wel iets te verzinnen om in te bouwen :)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, beetje verkeerd interpreteren wat ik vraag kan. Op de verkoop stond trendline en blijkt dus basis te zijn. Vandaar cry. Tevens dus niet de moeite om cruise control te installeren voor weinig. Alleen barry_tdi ik zie geen linkje staan btw. Iedereen trouwens bedankt voor de informatie die gegeven is. Ik ben jullie dankbaar.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle TDI's hebben een el. gas pedaal. maar voor benzine weet ik dat niet exact waarschijnlijk in de nadagen van de 3B. 1999 en 2000 modellen.

Op autoweek staat cruise control optie na 8/1998 bij passat benzine.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja, beetje verkeerd interpreteren wat ik vraag kan. Op de verkoop stond trendline en blijkt dus basis te zijn. Vandaar cry. Tevens dus niet de moeite om cruise control te installeren voor weinig. Alleen barry_tdi ik zie geen linkje staan btw. Iedereen trouwens bedankt voor de informatie die gegeven is. Ik ben jullie dankbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Bij deze http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/7648-ombouw-elektrische-ramen-achterzijde/
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden