Ga naar inhoud

Vraag omtrent Achter en voorlichten Passat CC


CC driver

Aanbevolen berichten

Hoi , 

 

Heb een Passat CC uit 2008 waar ik heel tevreden over ben. 

 

Echter heb ik bij aanschaf wel de megatronic helaas moeten vervangen wat mij wel wat geld heeft gekost maar wel de moeite waard was. De auto rijd nu veel lekkerder maar heeft af en toe nog steeds last van dat schokkerige rijgedrag in de bak tussen de 40 en 60. Maar alleen als je op een bepaalde manier rijd ( onder aan de gaspedaal licht duwend lage toeren rijdend met koude motor vaak ) Vreemd. 

 

Maar ik wilde graag led lichten erop laten zetten van nieuw type CC. Dit begint er toch wat ouderwets uit te zien. Ik vroeg me dus af wat betreft koplampen en achterlichten , past dat zomaar? 

 

En ik heb een hele mooie zilveren met panorama en een automaat. Hele knappe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Past, maar dan moet er ook andere achterbumper,voorbumper en ik meen motorkap op. Anders blijf je met de gaten zitten van het huidige model lampen. Van de voorkant ben ik niet zeker, je heb kans dat de spatschermen ook anders zijn. Zijn die paar 1000,- je het waard kan je het doen. Achterkant ben ik wel zeker, dat wordt in het buitenland nog wel vaak gedaan. Dus lampen set en een nieuw model achterbumper de rest past.

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst proficiat met je CC. Een fotootje en even voorstellen in het voorsteltopic wordt hier erg gewaardeerd.

 

 

Maar ik wilde graag led lichten erop laten zetten van nieuw type CC. Dit begint er toch wat ouderwets uit te zien. Ik vroeg me dus af wat betreft koplampen en achterlichten , past dat zomaar? 

 

 

 

Laat mij nou net het nieuwe type niet willen omdat ik die weer niet mooi vind. Het oude type is wat ronder, organischer. Veel mooier dan de scherpere belijning van het nieuwe type.

Maar goed ieder zijn ding. Veel succes met je ombouwproject.

aangepast door BlackPassat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden