Ga naar inhoud
  • 0

Britse buitenspiegel


Naudje32

Vraag

Weet iemand waar ik eventueel een set blauwe buitenspiegel glazen kan bestellen?

Ik heb op ebay een rechter buitenspiegel gekocht de lange uitvoering (bij ons dan links) en wil er graag een blauw setje glazen op het liefst beide zijdes met dode hoek.

 

De verkoper vroeg mij waarom ik dat bij hem bestelde en zei hem omdat wij hier met een kleine aan de rechterkand rondrijden, blijkbaar is dat in GB beide zijden even groot. En niet zoals hier.

Zal blijkbaar standaard zijn daar.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hou er wel rekening mee dat de kijk hoek van een UK spiegel anders is.

De bestuurder zit daar immers aan de andere kant, waardoor het instellen uiterste standen niet gelijk zijn.

Je zou dit evt kunne oplossen door de motor in de spiegel los te kunnen halen en aan de buiten kant twee of drie kleine vulringen tussen te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens de verkoper,

 

Sent you a invoice, I understand why you are doing this, our mirrors are same size both sides on Passat, not on polo lupo etc.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens de verkoper,

Sent you a invoice, I understand why you are doing this, our mirrors are same size both sides on Passat, not on polo lupo etc.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heeft ie het niet over de spiegels na 2004?? Met knippers bedoel ik. Die zijn dus gelijk he
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden