Ga naar inhoud

Ander aangezicht op m'n Passat


dragon76

Aanbevolen berichten

Vandaag m'n Passat een ander aangezicht gegeven. Heb de koplampen vervangen voor een paar zwarte exemplaren en moet zeggen ziet er wel leuk uit zo,weer eens wat anders, en om het af te maken heb ik er 3000K xenon pitten ingezet voor de leut, voor die 15€ ( Ali) het proberen waard ????????

En als het goed is gaat m'n buurman tijdens m'n verblijf in Frankrijk de voorkant onder handen nemen ivm steenslag,can't wait ????????

 

post-17069-0-76602500-1469461930_thumb.jpeg

 

post-17069-0-70301500-1469461946_thumb.jpeg

 

post-17069-0-98316800-1469461980_thumb.jpeg

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel en leuk geheel zo!

 

Je bent op de hoogte dat ze hiervoor een bekeuring kunnen uitdelen?

Eh waarvoor?? Dit zijn de apk eisen:

 

Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh waarvoor?? Dit zijn de apk eisen:

Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.

Meen dat geel licht alleen gevoerd mocht worden door voertuigen voor een bepaald bouwjaar. Maar lees idd dat dat niet juist is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je die units vandaan, heb zelf een lekke unit die moet een keer vervangen worden. Heb van een forumlid begrepen dat die goedkope units niet helemaal lekker af te stellen zijn?

Ik heb ff moeten zoeken voor ik ze gevonden had want er zijn er niet zoveel meer schijnbaar,de meeste zijn met angel eyes of "dagrijleds" maar ik wou specifiek deze omdat het net als de OEM lampen zijn alleen dan zwart. Ik heb ze uiteindelijk via via bij AP Onderdelen bv vandaan. Afstellen ging prima en hebben hetzelfde lichtbeeld als de OEM koplampen.

 

  

Ziet er goed uit!! Welk merk is het?

Dank je. Ze zijn van het merk Depo.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden