Ga naar inhoud
  • 0

gateway geeft corrupte software RNS 510


pokie

Vraag

Hallo 

 

Ik heb een RNS 510  A versie in mijn passat     HW version H05  SW version 5238

 

Ik heb al een poos dezelfde storing ,tijdens opstarten blijft de RNS "hangen" en kan ik helemaal geen toetsten bedienen.

Zowel op het scherm  als de vaste knoppen aan de zijkant doen niks.

 

Ik heb de radio reeds opgestuurd gehad naar BBA Reman Utrecht (3x). Alles onder garantie.

 

Zij vertellen mij nu dat de software corrupt wordt zodra ik de RNS terug plaats in mijn Passat.

Ze zien de fout ook als RNS bij hun wordt opgestart ,ze hebben reeds een firmware update uitgevoerd.

 

Ze willen nu mijn auto met radio ter plekke (Utrecht) updaten  zodat ze gateway eventueel ook  mee gaat in de update.

 

Wat vinden jullie van dit verhaal en  kan iemand mij vertellen waar en welke gateway bij mij zou moeten kunnen werken.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Is door mij zelf te doen (zonder vag com).

En wat zou zo'n gate way gemiddeld moeten kosten.

gateway kan je zelf ook wisselen enkel moeten de juiste modules aangevinkt worden dus heb je VCDS nodig om deze juist te coderen.

Q gateway is de laatste en hoogste versie (zit tussen de 80 en 100eur). Je kan bvb even ebay.de afstruinen om iets te vinden, moet je wel ook even opletten hoeveel verzendingskosten erbij komen.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.X3C0907530.TRS0&_nkw=3C0907530&_sacat=0

 

of je koopt een Q bvb via cars equipment

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/gateway-unit/oem-3c0907530q-gateway-controler-for-vw-2/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

heb ik zelf nog niet geprobeerd maar heb al verschillende verhalen gehoord van gateway's van "made in China" die niet positief waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

As. vrijdag komt er een B versie RNS in de Passat.

 

B.B.A.Reman gaat deze voor mij plaatsen.(ik hou dan garantie)

 

 

Nu heb ik alleen nog de vraag moet je RNS ook opnieuw aanmelden bij VCDS .

En als dit zo is wat moet je dan precies aan melden en/of resetten.

 

Zodat mijn stuur functie's en MFA schermpje het ook weer doen.

 

alle info is welkom

aangepast door pokie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden