Ga naar inhoud
  • 0

Sleutel Passat 3B variant


VWdriver91

Vraag

Hoi mensen,

 

Ik heb een raar vraagje over sleutel.

mijn sleutel die ik nu hebt is:

post-24967-0-45156000-1469012909_thumb.jpg

 

Maar ik vind leuk om nieuwe en stoere sleutel voor mijn auto. ik weet het niet of dat mogelijk is?

post-24967-0-54313100-1469012977_thumb.jpg

 

Als het niet kan modern sleutel dan moet ik maar deze nemen?

post-24967-0-60460500-1469013009_thumb.jpg

 

Laat me vriendelijk weten aub?

 

Mvg,

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat ik niet snap aan het nieuwe model sleutel (Golf 7, B8) waarom je deze niet aan kunt leren als je het oudere type hebt. Beide sleutels zijn 434mhz en hebben een ID48 startonderbreker. Zit er dan een andere versleuteling in het signaal voor het openen en sluiten? Want de ID48 chip kun je toch gewoon overzetten uit je oude sleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe heb je dan de sleutel baard erin gekregen of heb je hem na laten maken met de baard die erbij zit?

Je schroeft oude open en haalt baard eruit én dat startonderbreker staafje (zwart glazig staafje).

Zet je over in nieuwe huis (Hiermee zou hij al moeten kunnen starten) en googled hoe je (met behulp van je nog werkende sleutel) je nieuwe sleutel qua AB kunt inleren.

Klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik snap hoe het werkt alleen de originele sleutelbaard, moest je die nu bewerken om hem in je sleutel te krijgen?

 

Ik vermoed dat de originele (dus oude) niet meer is dan een gewone sleutelbaard, een stuk metaal met een profiel voor jouw slotcylinder.

daar hoef je dus niets mee te doen, anders dan overzetten.

De nieuwe die je koopt is zonder slotprofiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden