Ga naar inhoud

Rode remklauwen passat b7


roelh

Aanbevolen berichten

Staat wel mooi mYst die kawasaki groen

 

Lichtblauw zou ook mooi staan , je moet altijd aparte dingen hebben in het leven...zoals een lulbier of kutbier :mrgreen:

vandaar dat ik zei :

 

"IK vind het afgrijselijk"

 

Niemand hoeft zich geroepen te voelen om mijn mening als één of ander heilig testament aan te zien he (bij nader inzien... Best dat dat niet gebeurt, de gevolgen zouden niet te overzien zijn :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaar dat ik zei :

 

"IK vind het afgrijselijk"

 

Niemand hoeft zich geroepen te voelen om mijn mening als één of ander heilig testament aan te zien he (bij nader inzien... Best dat dat niet gebeurt, de gevolgen zouden niet te overzien zijn )

Als je een leuke kleur noemt, neem ik het wel over. Eens zien wat eruit komt en of ik kan terugvallen op jou;)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke verf kan ik het best ervoor gebruiken?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik heb 2 componenten lak gebruikt. Er zijn setjes met handschoenen kwast remmenreiniger verharder en kleurlak. Setje betaal je tussen 25 en 35 euro voor en is ruim genoeg voor 4 klauwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook Hammerite op, klauwen en ankerplaten, bevalt prima.

Heb nu ook een groot blik hamerslag antiroest bij de action gehaald voor €7.95 toch wel wat goedkoper dan zo'n vingerhoed Hammerrite. Ga dat binnenkort een keer op mijn achterremmen uit proberen. Ach er kan niks fout mee gaan...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hammerite... Bij iedere bouwmarkt te verkrijgen in verschillende kleuren, duurzaam en betaalbaar.

 

Bij mijn vorige passat heeft het er bijna 3 jaar op gezeten.

Gaat ik er eens naar kijken. Op spuiten of met kwast?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeerd te spuiten maar dan moet je wel alles afplakken. Uiteindelijk ben ik over gegaan met de kwast. Heb een stukje karton vol gespoten met hammerite en dat opgebracht.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als je de klauwen eraf haalt, of is dat niet zo simpel? En waarom spuit je dat op karton en niet rechtstreeks vanuit pot? op kwast?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan niet spuiten op karton maar direct met een kwast aanbrengen. Klauwen nog wel fkes schuren en afblazen?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Idd gewoon met een fijn kwastje,

Even de klauwen stofvrij maken en proper maken met wasbenzine ofzo.

Dan gewoon de klauw verven. Schuren hoeft niet, de structuur van de klauw is al ruw genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden