Ga naar inhoud
  • 0

Code inklapbare spiegels


Rachid17

Vraag

Goedendag heren.

 

Ik krijg mijn code niet goed erop,en mischien kan iemand mij vertellen wat de code moet zijn (wat er nu op zit is 0000231).

 

Dit is wat ik moet hebben : standaard opties wat al op de spiegels zit en er moet deze 2 extra functies bij :inklapbaar functie , licht onder spiegels

 

Dank jullie wel alvast ???????????? en het is een sedan .

post-23701-0-55990700-1466347921_thumb.jpg

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet geheel aansluitend bij de eerste vraag, maar toch.

 

Ik heb op mijn Passat B7 uit 2012 elektrisch inklapbare spiegels. Inklappen gebeurt mbv de stelknop in de deur, waarmee ook de spiegelstanden zijn in te stellen.

 

Mijn vraag: is het mogelijk om het zo in te stellen/programmeren, dat de spiegels inklappen wanneer ik met de sleutel de auto afsluit en vise versa?

 

Zo ja, wie zou dit voor mij willen programmeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet geheel aansluitend bij de eerste vraag, maar toch.

 

Ik heb op mijn Passat B7 uit 2012 elektrisch inklapbare spiegels. Inklappen gebeurt mbv de stelknop in de deur, waarmee ook de spiegelstanden zijn in te stellen.

 

Mijn vraag: is het mogelijk om het zo in te stellen/programmeren, dat de spiegels inklappen wanneer ik met de sleutel de auto afsluit en vise versa?

 

Zo ja, wie zou dit voor mij willen programmeren?

 

Dat moet normaal gezien wel lukken,

wel moet je iemand vinden die het voor je kan coderen maar deze moet ook in het bezit zijn van een originele Ross tech kabel. Zonder originele kabel kan de code niet aangepast worden (althans lukt het niet bij mij en ook al bij een ander forumlid werkte het ook niet wegens een niet originele kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/39022-folding-mirrors-coderen-opties/&do=findComment&comment=709218

 

Check deze site voor wat jij wilt Reprise3.

 

Ligt aan waar je vandaan komt ,alles is mogelijk.

 

Ik woon in Nijmegen.

Dus als iemand in de buurt het zou kunnen, heel graag.

Mag ook ruime omgeving Nijmegen zijn.

 

PS Kunnen VW garages het ook?

aangepast door reprise3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik woon in Nijmegen.

Dus als iemand in de buurt het zou kunnen, heel graag.

Mag ook ruime omgeving Nijmegen zijn.

 

PS Kunnen VW garages het ook?

Dacht niet dat een vw garage dit kan omdat deze dit niet kunnen met een VAS toestel. Zowieso kan je met vcds meer coderen dan de gemiddelde dealer. ook zit de codering onderliggend onder de gewone codering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden