Ga naar inhoud

Binnenspiegel kapot


scott

Aanbevolen berichten

Goeden avond

Vraagje vandaag is mijn passat naar de garage geweest om de interieur verlichten te maken en bij ophalen van de auto zag ik dat mijn dimmende binnenspiegel een dikke vlek had

Aangezien deze net onder de binnen verlichting zit dacht ik dat een mibteur er tegen aan getikt had met iets waardoor de vlek ontstaan is

Zou dit kunnen ? Of is het toeval?

Hoor graag jullie mening

Bvd

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je spiegel plotseling uit zichzelf kapot gaat in de tijd dat je passat bij de garage staat lijkt mij persoonlijk erg klein. Vooral omdat ze met je binnenverlichting bezig zijn geweest denk ik dat de kans veel groter is dat er tijdens de reparatie iets fout is gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een foto van de vlek?

Als het over de hele breedte is zou het wel kunnen dat ie vanzelf kapot gaat. Geb ik vaker gelezen. Als het 1 punt is zou het idd door een schroevendraaier o.i.d. gebeurd kunnen zijn.

Nee is een vlek 1/5 van de grote van de spiegel en jah heb een fotopost-24777-1464948859,589_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je spiegel plotseling uit zichzelf kapot gaat in de tijd dat je passat bij de garage staat lijkt mij persoonlijk erg klein. Vooral omdat ze met je binnenverlichting bezig zijn geweest denk ik dat de kans veel groter is dat er tijdens de reparatie iets fout is gegaan

Ik denk dat eerlijk gezegd ook

Maar jah nu nog zien te bewijzen...

Zijn me wel een stel sukkels daar maar ik ging er naar toe omdat het bij de garantie hoorde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gaan die spiegels ook uit hun eigen zo stuk?

 

 

Is destijds bij de Bora van mijn ouders spontaan gebeurd. Geen onderhoud, geen fratsen aan de spiegel, niets ...

 

.. maar wel opgegeven moment zo'n plek en die werd steeds groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden