Ga naar inhoud

V5 embleem in grille


Passat-4Motion

Aanbevolen berichten

Beste Passat-liefhebbers,

 

Ik zou graag, net als de Passat W8, een V5 embleempje in de 3BG grille plaatsen. Via Google vind ik de embleempjes wel voor de Bora en de Golf maar niet voor de 3BG. Ik kan natuurlijk zo'n Golf- of Bora-embleempje bestellen en zelf wat gaan knutselen, maar wellicht is het gewoon te koop.

 

Een voorbeeldje:

 

000118.jpg

V5-Grill_1.JPG

IMG_0148.jpg

Alleen dan zou ik hem op de originele plaats in de grille bevestigen, zoals ook bij de W8.

 

Heeft iemand van jullie zo'n soort embleempje in z'n grille? Afgelopen zondag op de parkeerplaatsmeeting in Tilburg heb ik er niemand mee gezien, maar wellicht rijden er toch mensen mee rond. Of weet iemand waar deze voor de 3BG grille te koop zijn?

 

Gr.Paul 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vagshop.nl een email gestuurd over het V5 grill embleem:

 

Antwoord:

 

Beste Nick,

 

Helaas zijn deze wereldwijd origineel niet meer leverbaar.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Vagshop.nl

 

 

Boehoe

aangepast door Snicky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Past ook in een 3BG grill. Had bij mijn eerste 3BG een R-line logo die eenzelfde bevestiging heeft.

Helaas is mijn logo meerdere keren eruit gejat.

 

Weet je dat zeker? Ik zocht op zo'n logo voor een 3BG grille en kwam er alleen voor de Golf en Bora grille tegen. Dacht eigenlijk dat die van een Golf en Bora niet passen in een 3BG grille. Weet iemand zeker of die ook passen? Want dan is het niet zo lastig om eraan te komen. Wat klussen (dremelen en lijmen in dit geval) is geen probleem hoor, maar liever plug & play.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Weet je dat zeker? Ik zocht op zo'n logo voor een 3BG grille en kwam er alleen voor de Golf en Bora grille tegen. Dacht eigenlijk dat die van een Golf en Bora niet passen in een 3BG grille. Weet iemand zeker of die ook passen? Want dan is het niet zo lastig om eraan te komen. Wat klussen (dremelen en lijmen in dit geval) is geen probleem hoor, maar liever plug & play.

Ja het past wel. Ik heb het gemonteerd van een golf.

 

2iup9it.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het was van een golf. Ik heb het wel iets aangepast, want het is iets hoger dan de gril. 1 mm plastic weg vijlen. Het is niet zo'n moeilijke modificatie.

Ik heb ook achter twee tigrips gebruikt om het op zijn plaats te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden