Ga naar inhoud
  • 0

Schakelpook console 3c


gani

Vraag

Hallo Iedereen,

 

Iemand een foto of dergelijk van het middenconsole bij de schakelpook in zijn bezit?

 

Ik heb deze namelijk los gehaald maar krijg het niet meer helemaal werkend hij klikt niet meer.

 

Waar de parkeersensor en esp zit!

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bedankt Vinnie,

 

Ik heb beide knopjes nu los gehaald toen ik mijn middenconsole eruit wou halen ben ik vergeten de stekkers los te halen waardoor ik denk ik nu een veer of iets mis.

of hoort daar geen veer te zitten?

 

Gr Gani

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aan de 2 zijkanten van de schakelaars zitten metalen lipjes, bedoel je deze?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedankt voor de snelle reactie, deze metalen lipjes heb ik nog echter als ik de knop op zijn plek druk doet die het helemaal niet hij lijkt wel niet terug te veren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://nl.tinypic.com/r/w016ib/9

 

zoals op de foto te zien heb ik de clipjes gevonden echter klikt de button nog niet.

 

Het lijkt wel alsof tussen het witte gedeelte en het bruine wat je moet vastklikken nog iets van een veertje moet zitten.

 

Iemand enig idee?

die gaat idd niet veel meer doen, is dan ook niet de bedoeling dat de drukknop zo gescheiden wordt.

Zal je best even een nieuwe halen bij de dealer.

 

ESP toets --> 3C0 927 117 C REH

 

toets parkeersensoren heb je 2 versies moet je eens kijken waar deze bij jou zit,

toets links onder --> 3C0 927 235 REH

toets midden rechts --> 3C0 927 122 B REH

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://nl.tinypic.com/r/w016ib/9

 

zoals op de foto te zien heb ik de clipjes gevonden echter klikt de button nog niet.

 

Het lijkt wel alsof tussen het witte gedeelte en het bruine wat je moet vastklikken nog iets van een veertje moet zitten.

 

Iemand enig idee?

ai... die is dus gesloopt :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor jullie super reacties!

 

Toen ik me middenconsole eruit gehaald heb is deze hoogstwaarschijnlijk eruit getrokken.

 

Enig idee wat die kosten die buttons iemand??

 

Groet Gani

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een tipje, bewaar die metalen clipjes. Bij (de)monteren van de knoppen willen die er nog wel eens uitvallen en in de tunnel terecht komen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden