Ga naar inhoud
  • 0

MFL inbouwen in Passat 3C


VW.Adept

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

stuurkolom elektronica die geschikt is voor LIN 2.0

3C0-953-549-AH

3C0-953-549-AJ

3C0-953-549-AK

Stuurtje gaat werken, das geen probleem.

En zoals Alle hier aan geeft heb je 1 van deze modules nodig, alleen de AK werkt niet met Kessy.

 

Tevens heb je echt VCDS nodig om je stuurhoeksensor in te leren en Stuurmodule coding aan te passen.

 

Als je zover bent wil ik je best helpen geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Belangrijker is wat voor stuur heb je nu.

Als je een comfort 4 spaaks stuur hebt, moet je aanpassing doen.

Heb je al een 3 spaaks sport stuur, dan hoef je niets te solderen, alleen stuur + bij behorende airbag en stuurkolom elektronica

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Belangrijker is wat voor stuur heb je nu.

Als je een comfort 4 spaaks stuur hebt, moet je aanpassing doen.

Heb je al een 3 spaaks sport stuur, dan hoef je niets te solderen, alleen stuur + bij behorende airbag en stuurkolom elektronica

en of airbag stekker aanpassing  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ennehhh, welke plofzak hoort er bij dit stuur?

 

Inbouwen wil ik zelf proberen, heb ook al tot zover Bi-Xenon gedaan.

Probeer een compleet stuur + airbagmodule te vinden, is veel goedkoper dan een los stuur en losse airbag.

 

Och @@VW.Adept inbouw stuur + stuurmodule zal via mijn How-to niet moelijk zijn, maar hoe wil je zonder VCDS de aanpassingen doen in adres16 stuurmodule en hoe wil je in adres 03 de G85 stuurhoeksensor inleren  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Belangrijker is wat voor stuur heb je nu.

Als je een comfort 4 spaaks stuur hebt, moet je aanpassing doen.

Heb je al een 3 spaaks sport stuur, dan hoef je niets te solderen, alleen stuur + bij behorende airbag en stuurkolom elektronica

 

Helaas heb ik een 4 spaaks stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Probeer een compleet stuur + airbagmodule te vinden, is veel goedkoper dan een los stuur en losse airbag.

 

Och @@VW.Adept inbouw stuur + stuurmodule zal via mijn How-to niet moelijk zijn, maar hoe wil je zonder VCDS de aanpassingen doen in adres16 stuurmodule en hoe wil je in adres 03 de G85 stuurhoeksensor inleren  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Nou omdat je, als je onder mijn zeer inspirerende avatar had gekeken, had kunnen weten dat ik iets van VCDS met een daarbij behorende stekker heb :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de gele stekker van je airbag niet past moet je de veiligheid/ geleide nokjes met een scherp mes weg snijden.

Dus gewoon de stekker 1 op 1 pas maken op je sleepring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden