Ga naar inhoud

Volkswagen passat variant RVS achterbumperlijst & asbak achter


S.Daan

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb even kort twee vraagjes. 

Aankomende donderdag kan ik mijn volkswagen passat variant 2.3 v5 ophalen. 

Nu zag ik dat er op de achterbumper aardig wat krassen zitten (de vorige eigenaar had honden).

 

Ik heb op internet al even gezocht naar rvs bumperlijsten maar kan deze zo 1,2,3 niet vinden.

Hebben jullie hier ervaring mee? Zo ja, welke raden jullie aan. (Eventueel mag kunststof ook)

 

Daarnaast zag ik dat de asbak (achterin) ingebouwd in de middenconsole mist. Ik kan deze ook niet

vinden op het internet. Welke asbak moet erin en hoe heet dit onderdeel? Het viel me op dat hier ook een

12V aansluiting bij zat? 

 

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!

Alvast bedankt.

 

Gr,
Daan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de dealer koop je een asbak rond de 50 a 60 euro. Er zit dan ook gelijk verlichting in. Mogelijk moet je wel de bedrading ompinnen. Tenminste was bij mijn nieuwe asbak wel zo dat de geschakelde +12v en de interieur verlichting verkeerd om zat. Dus de aansteker doet het pas als je de verlichting aanzet en het lampje in de asbak brand constant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de dealer koop je een asbak rond de 50 a 60 euro. Er zit dan ook gelijk verlichting in. Mogelijk moet je wel de bedrading ompinnen. Tenminste was bij mijn nieuwe asbak wel zo dat de geschakelde +12v en de interieur verlichting verkeerd om zat. Dus de aansteker doet het pas als je de verlichting aanzet en het lampje in de asbak brand constant.

 

Bedankt!

Ik zal eens informeren bij de Dago!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden