Ga naar inhoud
  • 0

Kabelboom Bluetooth module aanleggen.


Mausey

Vraag

Ik ga een poging doen om de kabel voor de Bluetoothmodule te leggen in mijn 3C.

Bij mijn weten zou deze langs/onder de dorpel van de bijrijder geplaatst worden. Maar nu las ik laatst dat deze ook via de middentunnel gelegd kan worden!

Wat is de reguliere plaats.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een complete set (kabel, mic en houder) bij VAGTechniek gehaald. Weet eigenlijk niet of hier voicecontrol al mee mogelijk is. Ga overigens denk ik idd voor de dorpel rechts.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij zat de voice control al in de kabelboom verwerkt. Zitten dan 3 extra stekkertjes op de kabelboom om door te lussen volgens wat je wenst. Is zo een kabelboom die je tussen de bestaande kabelboom moet inpluggen. Ik heb deze vanaf de rns zo achter het handschoenkastje zo langs de bijrijders dorpel tot onder de zetel gebracht. De microfoon heb ik via de A-stijl kant bestuurder tot in de dakhemel unit gebracht maar eigenlijk kan je deze ook via de A-stijl kant bijrijder naar daar brengen aangezien het handschoenkastje er dan toch al uit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan denk ik dat voicecontrol niet in mijn (kant en klare) kabel zit. Heb namelijk geen losse stekkers gezien! Het is idd een kabel die je tussen bestaande stekker en RNS plugt. Ga het morgen wel zien hoever ik kom.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bluetooth kabelset is met succes ingebouwd inmiddels :-)

Werkte gelukkig meteen na aansluiten. Overigens had het kabeltje voor de microfoon wat mij betreft wel wat langer mogen zijn!!

Vanavond of morgen maar eens de laptop eraan hangen en wat met de instellingen stoeien.

Alleen door dat gekronkel in de auto wederom door de rug gegaan :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden