Ga naar inhoud
  • 0

uitlezen omgeving tongeren/hasselt


rob 44

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zijn de oude veren gewoon te gebruiken was ik me af aant vragen.

Die onderdelenj vind ik wil geen probleem,ff tot na de nieuwjaar wachten hehe

bm onderdelen heeft bij de rubriek B7 een setje met motoren, sluithulp en gasveren. enkel de knop moet je dan nog aankopen.

let wel dat er nog wat bijkomt aan connectoren en pinnen (lees niet goedkoop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neen !! Normaal staat er een min en max op. Zoniet staat er min niveau op met daarboven een gearceerde zone tot waar je max mag vullen

Ook bijvullen met koelvloeistof met de juiste specificaties.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe worden die motoren voor de klep dan bevestigd?

En hoe gaat de bediening dan,worden de gasveren dan aangestuurd of hoe moet ik dat zien,ik kan er niks over vinden

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De motoren worden achter de dakhemel bevestigd - dit op de originele montage punten van de scharnier van de achterklep en een bijkomend montagepunt maar normaal is dit enkel een extra boutje bij schroeven (schroefdraad plug is al voorzien in de carroserie)

 

De motoren hebben een uitgaande as met karteltjes, deze as grijpt in in de scharnier die geschikt is voor de elektrische achterklep. Deze scharnieren hebben een hevel die geschroefd zit op de klep scharnier

bij deze advertentie zie je de hevel - zwart deel op de scharnier

http://www.ebay.co.uk/itm/3C9827887B-3C0959831-elektrische-Heckklappe-VW-Passat-3C-Variant-Steuergerat-/370666177260

 

hier zie je een volledige set incl de gepaste scharnieren

http://www.ebay.de/itm/elektrische-Heckklappe-Passat-3C-B6-Komplett-Set-mit-Kabelbaum-Taster-und-Motor-/281895084848?hash=item41a241a330:g:H5oAAOSwJcZWf-eR

 

de scharnieren zijn ook los te bestellen bij de dealer.

 

de bediening is als volgt.

De klep is gesloten,

de klep kan je openen met, de knop in de deur, de knop op de AB of gewoon dmv een klikje in de handgreep van de klep.

De motoren beginnen te draaien alsook de dichttrekhulp schuift los.

De klep gaat dan open

 

De klep sluiten gaat met de knop in de klep zelf - of optioneel met een module van kufatec kan je de klep terug sluiten met de AB

De klep sluit, de motoren draaien de andere richting uit. De klep sluit en als deze dicht is zal de dichttrekhulp de klep volledig dicht trekken.

De gasveren zijn enkel ter ondersteuning en beveiliging van de reductiekast van de motoren - klep is te zwaar om enkel en alleen door de motoren open gehouden te worden. De motoren worden hierdoor minder belast bij het terug dicht gaan van de klep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij dus ook,ik heb al gemaild met hem,ff de veiling afwachten 18 euro verzend kosten is de moeite wel

kabelboom zelf kon wel iets netter afgewerkt worden - maar dat kan ook komen omdat ik nogal een pietje precies ben.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Let op met de sluitmodule. Ik heb er expres niet voor gekozen omdat voor sluiten je de sluitknop van de AB twee keer moet bedienen. Bij één keer bedienen komt de vergrendeling in een 'deadlock' waarmee je de deuren niet van binnenuit kunt openen. Bij een tweede keer bedienen annuleer je de deadlock. Mocht een inbreker een ruit inslaan, dan kan hij in het laatste geval de deur dus openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet iemand ook de benoeming van  canbus led knipperlichten voor  en achter voor de mijne?

ik zie psy24 voor staan

en        py 21 achter Maar ik denk dat in led die een andere benaming hebben want ik kan ze niet vinden

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De motoren worden achter de dakhemel bevestigd - dit op de originele montage punten van de scharnier van de achterklep en een bijkomend montagepunt maar normaal is dit enkel een extra boutje bij schroeven (schroefdraad plug is al voorzien in de carroserie)

 

De motoren hebben een uitgaande as met karteltjes, deze as grijpt in in de scharnier die geschikt is voor de elektrische achterklep. Deze scharnieren hebben een hevel die geschroefd zit op de klep scharnier

bij deze advertentie zie je de hevel - zwart deel op de scharnier

http://www.ebay.co.uk/itm/3C9827887B-3C0959831-elektrische-Heckklappe-VW-Passat-3C-Variant-Steuergerat-/370666177260[/url

 

hier zie je een volledige set incl de gepaste scharnieren

[url=http://www.ebay.de/itm/elektrische-Heckklappe-Passat-3C-B6-Komplett-Set-mit-Kabelbaum-Taster-und-Motor-/281895084848?hash=item41a241a330:g:H5oAAOSwJcZWf-eR]http://www.ebay.de/itm/elektrische-Heckklappe-Passat-3C-B6-Komplett-Set-mit-Kabelbaum-Taster-und-Motor-/281895084848?hash=item41a241a330:g:H5oAAOSwJcZWf-eR

 

 

de scharnieren zijn ook los te bestellen bij de dealer

 

de bediening is als volgt.

De klep is gesloten,

de klep kan je openen met, de knop in de deur, de knop op de AB of gewoon dmv een klikje in de handgreep van de klep.

De motoren beginnen te draaien alsook de dichttrekhulp schuift los.

De klep gaat dan open

 

De klep sluiten gaat met de knop in de klep zelf - of optioneel met een module van kufatec kan je de klep terug sluiten met de AB

De klep sluit, de motoren draaien de andere richting uit. De klep sluit en als deze dicht is zal de dichttrekhulp de klep volledig dicht trekken.

De gasveren zijn enkel ter ondersteuning en beveiliging van de reductiekast van de motoren - klep is te zwaar om enkel en alleen door de motoren open gehouden te worden. De motoren worden hierdoor minder belast bij het terug dicht gaan van de klep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zal der eens snel verandering in brengen, zal ook eens een bod uitbrengen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden