Ga naar inhoud
  • 0

uitlezen omgeving tongeren/hasselt


rob 44

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

vrijdag kan ook een rijdende log is denk ik niet nodig,auto valt uit bij stilstand maar sinds ik de sleutel erin heb niet meer uitgevallen;

airbag melding diend gereset te worden verder niks geks.

als je tijd heb missch paar zaakjes coderen,regensensor mag iets gevoeliger en verlichting ook vind ik;;;;;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

uitlezen is inmiddels gebeurd bij dabrother.......thanks man.

er stond nogal een waslijstje in maar na wissen foutcodes bleven er maar drie over die niet echt uitsluitsel geven over mijn probleem helaas.

eentje echter trekt wel mijn aandacht en bij thuiskomst viel mij op dat engine een hogere km stand aangeeft dan alle andere.wat mij tot een volgende bezorgdheid brengt uiteraard.de huidige km stand is 167.323KM op de engine log is dit 203.450km? vreemd of normaal?

iig ik voeg ff de bestandjes bij missch heeft iemand een tip of moet ik ze ergens anders posten zodat wat meer leden het kunnen bekijken.

grts

post-23305-0-15670500-1443245441_thumb.jpg

post-23305-0-29609800-1443245489_thumb.jpg

post-23305-0-40500900-1443245507_thumb.jpg

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat dacht ik dus ook al;auto is ex lease met volledige historie en heeft maar goed twee jaar gereden;kan vw dit achterhalen misschien wanneer dit gebeurt is en wat precies?

 

kun jij misschien ook zien of de interieurdimmer vervangen het electrische probleem zou oplossen of heeft u dan meer info nodig?

ook gemerkt dat de start knop verlichting aan en uit gaat met een paar minuten interval?

grts

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nuttige info kerel dank je wel,

lampje sigarettenaansteker ga it zeker checken en vervangen want die is ook ut,dimmer werkt wel op klokkenverlichting,ik heb sluiting gemaakt in de asbak voor dus kan zeker kloppen,

nog eentje.

zou de storing van uitvallen bij stilstand met de start knop te maken kunnen hebben?

ik heb dit eerder gelezen over d 3c daarom.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het lijkt mij stug, de onderste melding heeft te maken met communicatie naar je radio.

 

Wat doet ie exact en wanneer. Het mooiste is als je het puntgewijs op schrijft, dan blijft het overzichtelijk. Doet ie het altijd, is het op te roepen. Is het een blue motion?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hqdefault.jpgradio is niet om dus maakt me niks uit die werkt perfect met stuurbediening.

auto valt enkel uit zonder sleutel en elke keer als hij ff gereden heeft,is 1.6tdicr denk niet bluemotion kan het nergens zien althans.

maar iig als ik rijd met sleutel in contact valt de auto nooit uit al een hele week getest en is niet meer voorgekomen,zinder sleutel is het wel te reproduceren bijna elke stop

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik dacht dus ff een filmpje erop te zetten maar niet dus.

als je kijkt op romira joppie    op youtube kun je het filmpje zien dat ik gemaakt hebt als hij uitvalt....

als je dat wilt.

wat lijkt je stug,dat van de aarding of van de startknop?

grts

 

rob

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik op het filmpje zie is dat het contact uit gaat en daarom ook de auto afslaat. Ik weet niet of het normaal is als de auto de sleutel niet ziet of hij dan uitgaat. Kan je weg rijden ook al is de sleutel niet in de buurt? Je zou het kunnen uitproberen door de auto te starten en de sleutel aan iemand te geven die blijft staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

auto rijd weg als k de sleutel achterlaat,zolang hij niet uitgezet word blijft hij lopen eenmaal uit uiteraard niet meer.

als ik rijd ligt de sleutel uiteraard in de wagen,mijn vrouw rijd er meer dus sleutel is altijd in de auto,ik heb ook het gevoel dat hij gewoon uitgezet word......maar door wat

 

 

 

en wat denk je van de interieur verlichting,lampje asbak vervangen en evt. de dimmer?

kun jij die storingen herleiden van fault to ground?aardingsfout...

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja de aardingsdraad van de aansteker ,ik dacht links plus rechs min...niet dus lnks was aarding.

uiteindelijk de gestreepte draad genomen dat moet de plus zijn die zit in het midden van de aansteker,achter in de koffer dezelfde genomen en camera werk,en nog steeds

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Grijs is verlichting, bruin is massa en zwart/bruin is de plus op de aansteker. Er zit nog een zekering in de achterbak die naar het regelapparatuur van de verlichting gaat. Die zit links achter en is een 5A zekeringpost-21538-0-76735700-1443359285_thumb.jpeg nummer 2

 

post-21538-0-20440700-1443359309_thumb.jpeg SF 4

 

Controleer die is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden