Ga naar inhoud

  • 0

katvervanger


guyke

Vraag

  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Zwaan, dat is heftig zeg.

 

Ik zou het niet weten omdat ik er eigenlijk geen aandacht aan besteed. Ik heb net een trip naar Frankrijk achter de rug met een dikke vouwtent/kar en de auto volgepakt. Ik haalde dacht ik meer dan 450 km per tank.

 

Ik zou haast zeggen dat er wat mis is met je auto met zo'n verbruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zwaan, wat is er met je verbruik gebeurd dan?

 

Idd terugplaatsen anders komt'ie niet door de test.

 

Mijn verbruik op een volle tank

Met Kat=500km

zonder kat=395km

 

DM@ Hoe zit dat met jouwn verbruik dan met en zonder kat??

 

max 500km op 1 tank van om en nabij de 65 liter ??? jezus man ik rijd dan zo'n 850 a 950 km ! lang leve diesel ;)

 

Maar zijn er hier mensen met een diesel en katvervanger of leeggeslagen kat met prestatievoorbeelden ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@zwaan: Heb je wel betere prestaties??

Ik vind het wel redelijk extreem dat hogere verbruik......

 

De prestaties waren goed zonder kat. Je voelde de turbo echt in de rug.

Ik vond mijn passat ook echt agrasiefer toen.

 

Als ik jou zo lees, heeft het alleen maar nadelen... Ik zou de auto eens goed na laten kijken en anders kat er weer in terug laten plaatsen.

 

Ik heb zelf een afspraak gemaakt (met dank aan Jee13) om woensdag mijn kat er uit te laten halen en te vervangen door een pijp. Ik verwacht er best wel wat van:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nu weet ik reeds alles van de rest van de leden maaaaaaaaar.

is er voor een 3c 2.0 tdi ook een katvervanger te verkrijgen.

sorry als ik mij een beetje opdring ik doe dat omdat ik zaterdag de onderdelen ga bestellen en als er geen kats te krijgen zijn bestel ik hem nieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb ik al aan gedacht maar zou leuk zijn als ik een kant en klare katvervanger kan krijgen .

heb al hopen werk aan de rest van het project en dan helpen alle kleine beetjes .

kga morgen de uitlaat eens laten bekijken door mijn broer mischien dat die er wel wat van maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eagle57@ Ik denk ook dat het aan mij heeft gelegen dat verbruik. Je krijgt er extra pk's door en ga ze dan ook gebruiken. En meer pk's gaat in mijn ogen gepaart met een hoger benzine verbruik. Want je kunt niet meer pk's krijgen en een lager verbruik hebben dat bestaat gewoon niet!!

 

Een hoger verbruik vond ik niet echt een nadeel maar mijn vriendin wel.

Luister ik ben vr6 rijder geweest en mijn laatste vr6 was een 2.9 syncro

En die verbruiken meer dan een 1.8turbo. Als je zoiets doet dan weet je dat gewoon en dan kies je daar voor. Ik dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zijn er hier leden met een TDI icm katvervanger ??

 

ben benieuwd naar de evt. betere prestaties !

 

gr Don

 

Ik rijdt er al 4500km mee.

Moet zeggen merk er niet al te veel van.

Je hoort de turbo wat meer.

Mischien dat ie een klein beetje harder optrekt.

Kwa verbruik helemaal niets.

Je zl het pas echt gaan merken icm met chippen en/of verstuivers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben vanmorgen bij het bedrijf geweest om de Kat te laten vervangen voor een pijp. Helaas zag de monteur het karwei niet zitten in de geplande 2 uur, het zou minstens 4 uur gaan duren... En omdat het op basis van uurloon was, werd het toch opeens een dure grap. Er was gezegd voor ca. € 130 en nu zou het dus minstens € 250 gaan kosten. Mede doordat ik nog moest werken en ook het (veel) hogere bedrag, heb ik van deze ingreep afgezien. Ik ben nu van plan om toch maar de Kat leeg te rammelen.... zal a.s. zaterdag wel worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ben vanmorgen bij het bedrijf geweest om de Kat te laten vervangen voor een pijp. Helaas zag de monteur het karwei niet zitten in de geplande 2 uur, het zou minstens 4 uur gaan duren... En omdat het op basis van uurloon was, werd het toch opeens een dure grap. Er was gezegd voor ca. € 130 en nu zou het dus minstens € 250 gaan kosten. Mede doordat ik nog moest werken en ook het (veel) hogere bedrag, heb ik van deze ingreep afgezien. Ik ben nu van plan om toch maar de Kat leeg te rammelen.... zal a.s. zaterdag wel worden.

 

4 uur????

Zit daar dik 2 uur koffie drinken bij dan.

Ik heb het bij mij net voor de bouwvak zelf gedaan en ik heb er 2 uur over gedaan.Hier zit ook de tijd met zoeken hoe alles los moest.

Dan moet een monteur het zker sneller kunnen.

Denk dat als ik het nog een keer moet doen dat de anderhalf mischien 1 uur zker wel te doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden