Ga naar inhoud
  • 0

Knopje in zekeringskast V6


Kwiel

Vraag

Hallo ik zou me even voorstellen. Ik ben Martijn en kom uit emmen. Ik ben de eigenaar van een passat 3BG V6 uit 2005. 

 

nu was ik vandaag zo eens met de auto bezig en keek even in het zekerings kastje. nu kwam ik een knopje tegen met een lampje er op. als je dat knopje indrukt gaat het lampje branden en dan weer uit. heeft iemand enig idee wat dit knopje doet. ik kan er nergens wat over vinden. :-(

 

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.

 

 

post-23731-0-71235000-1441625929_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee alarm vanaf fabriek. ik wil hem er wel graag af hebben. irritante gepiep steeds met deuren open en dicht. bij de vw garage zeggen ze dat een alarm af fabriek niet uitgezet kan worden. :-/

 

 

net met een draaiende motor geprobeerd op dat knopje drukken. maar er gebeurt helemaal niets. ik heb werkelijk geen idee wat dat kan zijn

aangepast door Kwiel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee alarm vanaf fabriek. ik wil hem er wel graag af hebben. irritante gepiep steeds met deuren open en dicht. bij de vw garage zeggen ze dat een alarm af fabriek niet uitgezet kan worden. :-/

 

 

net met een draaiende motor geprobeerd op dat knopje drukken. maar er gebeurt helemaal niets. ik heb werkelijk geen idee wat dat kan zijn

Als je bedoeld bij sluiten 1x claxon/schorre eend/piep en bij openen 2x is via vagcom uit te schakelen.

 

Ik zou zeggen kom naar de BBQ in 't Harde a.s. zaterdag en er lopen zat forumleden rond die dat kunnen doen voor je al dan niet tegen een (kleine) vergoeding.

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36080-weekendbbq-meet-11-12-13-september-2015/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je bedoeld bij sluiten 1x claxon/schorre eend/piep en bij openen 2x is via vagcom uit te schakelen.

 

Ik zou zeggen kom naar de BBQ in 't Harde a.s. zaterdag en er lopen zat forumleden rond die dat kunnen doen voor je al dan niet tegen een (kleine) vergoeding.

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/36080-weekendbbq-meet-11-12-13-september-2015/

 

 

ik heb zelf ook wel vagcom kan alleen op internet vinden over alarm met toeter. hier zit zoon piep ding op de toeter heeft er niets mee te maken.

 

lekker zeg die meeting :-). ik moet dan alleen werken dat weekend :-(

 

komt vast nog wel weer eens wat neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb zelf ook wel vagcom kan alleen op internet vinden over alarm met toeter. hier zit zoon piep ding op de toeter heeft er niets mee te maken.

 

lekker zeg die meeting :smile:. ik moet dan alleen werken dat weekend :sad:

 

komt vast nog wel weer eens wat neem ik aan.

Als je die knop indrukt, piept ie dan ook nog? Zo te horen zit er een aftermarket alarm in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je die knop indrukt, piept ie dan ook nog? Zo te horen zit er een aftermarket alarm in.

 

 

nee er gaat alleen een lampje branden naast dat knopje. en gaat gelijk weer uit. ik kan niets horen of zien gebeuren. 

 

er zit ook een knopje in de deur stijl zodat je interieur bewaking kan uit schakelen. dat is dan toch geen aftermarket alarm

aangepast door Kwiel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee er gaat alleen een lampje branden naast dat knopje. en gaat gelijk weer uit. ik kan niets horen of zien gebeuren. 

 

er zit ook een knopje in de deur stijl zodat je interieur bewaking kan uit schakelen. dat is dan toch geen aftermarket alarm

:book:  :book:  :book:  dat zou je zeggen ja. Nou ik zeg succes met het oplossen.

 

Zou toch eens de draden volgen en evt auto uitlezen op foutmeldingen en een keer met onderbroken kabel. Mss dat er wat uitkomt.

Nogmaals suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden