Ga naar inhoud
  • 0

bobine


ronald64

Vraag

 ik zal mij eerst even voorstellen ik ben ronald ben 50 jaar ben loodgieter van beroep en woon in noorwegen,ik ben verzot van vw t4 102 pk diesel daar weet ik redelijk wat van maar benzine motoren daar heb ik geen kaas van gegeten dus vandaar mijn aanmelding op jullie forum.

 

 

maar oke  ik heb gister een passat gekregen (ja helemaal voor niets) het is een van 2002 met 242000 km benzine 102pk distrubutie verangen op 230000 inkl dynamo.

nu wil de auto niet trekken gister 2 km gereden en de kat was rood gloeiend  :bash:  maar nu kwam ik er vandaag achter dat de moter maar op 2 cilinders loopt dus ik mag aannemen dat de bobine de geest gegeven heeft,nu ben ik al aan het zoeken geweest maar hoe moet je hem verwijderen ik zie 2 boutjes zitten meer niet als ik deze 2 los haal kan ik hem dan zo verwijderen of moet ik nog andere handelingen uitvoeren om hem te verwijderen ???

ps je kan er wel heel slecht bij komen of moet ik eerst onderdelen verwijderen zo ja welke ik hoop dat jullie mij kunnen vertelen hoe ik het moet doen.

vast bedankt voor een antwoord 

mvgr ronald

aangepast door ronald64
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden