Ga naar inhoud
  • 0

Waar benzine filter


TinusTG

Vraag

Ik had mijn auto weggebracht voor een beurt en de monteur vertelde me dat er geen benzine filter op zat?!? Hij heeft de benzineleiding gevolgd tot aan de tank en heeft geen filter gevonden? 

Wie weet waar dat ding zit? Ik dacht ergens onder de auto bij de tank in de buurt. Het betreft een 2 liter TFSI uit 2007 (Passat variant).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Van Mossel zei van wel, ik heb er eens onder gekeken maar zie hem nergens, mogelijk ergens achter weggebouwd. Monteur gaf aan dat hij zelfs de vlotter open had gemaakt. Ik heb op Youtube een filmpje gezien van een Audi met een 1.8 TFSI, daar zit de filter bij de benzinepomp bij de tank.  Ben erg benieuwd, monteur gaf aan dat sommige modellen geen filter hebben, dat lijkt me vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch wel apart,er zit een brandstof hogedruk pomp van ongeveer €450 tussen ,tenminste bij mij zou die zoveel kosten (bwa) motor + uiteraard de injectoren en wat nog meer en die worden niet "beschermt" door een filter ?? Vol vertrouwen daar bij VW ???? Maar de zoektocht naar het filter is idd gestaakt ????

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden