Ga naar inhoud

Stijntje's Passat // Banden verwisselt foto's P5


Stijntje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ziet er idd heel goed uit....

heeft een hele knappe glim over zich en velgen passen mooi en zeker met de verlaging.

good job :thumb:

maar zou toch oppassen met het omplooien van je wielkassen dat er geen deuken zichtbaar blijven.

de mijne zijn ook omgeplooit en als je er echt op kijkt bij bepaalde inval van licht zie je wel dat het gedaan is....

groeten en suc6 nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er idd heel goed uit....

heeft een hele knappe glim over zich en velgen passen mooi en zeker met de verlaging.

good job :thumb:

maar zou toch oppassen met het omplooien van je wielkassen dat er geen deuken zichtbaar blijven.

de mijne zijn ook omgeplooit en als je er echt op kijkt bij bepaalde inval van licht zie je wel dat het gedaan is....

groeten en suc6 nog :)

 

 

Inmiddels heb ik nieuwe banden en loopt er niks meer aan.. dus hoeft er ook niet gerolt teworden (gelukkig)

 

IMG_3165.jpg

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

lekker sneeuwschuiven Stijn! Whitewalls zou 'em inderdaad af maken denk ik

 

oof-topic:

Je staat daar op een oprit waar ik lange tijd dagelijks héél schuin met mijn verlaagde GTI'tje op en af gereden heb, ik ben blij dat ik nu een eigen oprit heb (maar ja, met die Touassat van mij kom je sowieso overal, he? :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker sneeuwschuiven Stijn! Whitewalls zou 'em inderdaad af maken denk ik

 

oof-topic:

Je staat daar op een oprit waar ik lange tijd dagelijks héél schuin met mijn verlaagde GTI'tje op en af gereden heb, ik ben blij dat ik nu een eigen oprit heb (maar ja, met die Touassat van mij kom je sowieso overal, he? :wink: )

 

 

 

Met jou passat durf ik nog wel in de woestein terijden :lol:

 

Inderdaad het is een kut afrit, en daarom staat ons appartement ook tekoop, en hebben we een nieuw huis gekocht met eigen garage en oprit,

(natuurlijk eerst even getest met de passat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stijntje,

 

Wat voor gril heb jij eigenlijk er in? Is dit plastic of metaal? Zwart gespoten?

Ben nog zoekende wat wij willen. We hebben ook nog metalen gaasuitvoering.

Zou ik ook wel willen weten vind dit een mooie gril.

Heb nog de originele

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stijntje,

 

Wat voor gril heb jij eigenlijk er in? Is dit plastic of metaal? Zwart gespoten?

Ben nog zoekende wat wij willen. We hebben ook nog metalen gaasuitvoering.

 

Het is een kunstofgrill.. Gekocht bij Carstyling Oss, 20 euro geloof ik

Zelf mat gespoten ziet er tof uit zo vind ik :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden