Ga naar inhoud
  • 0

B7 klapspiegels


Neders

Vraag

Ik zou graag B7 electrisch inklapbare spiegels willen monteren.

Mijn huidige raammotoren ondersteunen dit niet.

Kan ik zonder problemen B7 raammotoren plaatsen?

Ik heb al een 3C8 boordnet en comfortmodule.

(Mijn huidige setje B7 spiegels komt dan te koop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

LIgt puur aan de bouwjaar van je Passat , je kunt niet zomaar willekeurige raammotor erin gooien...

 

Als je Passat voor bouwjaar okt 2006 is dan moet je canbus motoren hebben 1K0959701L en de 702L hebben

 

Is je Passat na okt 2006 dan heb je linbus motoren nodig namelijk de 1K0 959 701 Q en de 702Q , en hier is de lastige ervan dat er een combinatie cijfer achter de Q is Z1,Z2,Z3,Z4 enz en je moet de juiste hebben.

 

Dus zoek een Spiegel set met de juiste raammotoren, als je beide apart koopt zorg dat je goed weet welke raammotoren je moet hebben, in het verleden hebben genoeg Forum leden dubbele raammotoren aangeschaft Inclusief IK...

 

En aangezien je een 3C 2.0FSI heb die geproduceerd zijn tussen 2005 en 2008...

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat hem niet zozeer om de communicatie tussen de spiegels en de ruitmotoren maar de communicatie naar de ruitmotoren van de achterste portieren. Dacht dat ze bij can gewoon via de can gaat en bij lin dat deze door de voorst ruitmotoren gestuur worden.

Daarom dat je bij de ene passat de instapverlichting zo kan plaatsen en coderen in de ruitmotor en bij de andere moet aansluiten aan de comfortmodule.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké, ik heb vandaag ff gekeken met vag-com.

Ik heb er nu 1K0959701K inzitten.

Ik kan met vag-com niet in de achterste ruitmotoren.

Portierverlichting heb ik standaard.

Bij de set die ik op het oog heb zitten 3C0 959701A en 702A ruitmotoren.

Zouden deze werken bij mij?

Ids heeft het namelijk over 1K0 raammotoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben bezig met 1K0 "L" raammoteren.

Moet ik nog letten op de relais die daarbij zitten?

Er zitten blijkbaar nogal veel verschillen in.

Het liefst wil ik natuurlijk ook de spiegels in en uitklappen met de AB maar dat heeft geen prioriteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ivm bedienen met de AB kan dat met een andere ruitmotor module kant bestuurder. Heb deze ook liggen maar nog geen tijd gehad om deze te monteren. Wil dit samen doen met de spiegels.

Maar helaas kan je deze module enkel plaatsen wanneer je lin-bus modules hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet sowieso andere ruitmotoren hebben maar nu schijnt er óók verschil te zitten in de relais die daar op zitten.

Het gaat om de 1K0959792 en 973. Ik weet niet of ik moet zoeken naar een zo hoog mogelijk index letter.

Voor zover ik kan vinden zou index H moeten volstaan voor: elect. bediening zijruiten, electr. verstelling spiegels, omgevingsverlichting, klapfunctie en dimmen.

Meer heb ik niet nodig (PLA of memory)????????????

Ik heb het hele forum door gezocht maar voor wat betreft de relais kom ik er nog niet uit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je achterste raam motoren zijn gewoon opvolgend dus 703K en rechts heb je de 704K, wat er op het zwarte module staat van de raammotoren is niet echt relevant.

 

Alleen de linker voor en de rechter voor raammotoren moeten vervangen worden.. en qua index is niet van belang, omdat de passats met canbus maar een korte tijd zijn gebouwd, na okt 2006 zijn ze overgestapt naar Linbus waar de meeste Passats mee rijden dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, maar de 701L en 702L zijn toch alleen het mechanische gedeelte van de raam stuurapparaten?

In het zwarte kastje (met eigen partnummer) zit toch het printplaatje met aansluitingen voor de stekkers?

Dan zou je zeggen dat juist dat nummer van belang is wat je ermee kunt toch?

Ik probeer het te begrijpen hé.....????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ivm bedienen met de AB kan dat met een andere ruitmotor module kant bestuurder. Heb deze ook liggen maar nog geen tijd gehad om deze te monteren. Wil dit samen doen met de spiegels.

Maar helaas kan je deze module enkel plaatsen wanneer je lin-bus modules hebt.

Iki heb ook zo een module er in gehad, maar na verloop van tijd ging hij steeds gekker doen. Heb deze er toen weer uitgehaald. zie foto. 

post-18022-0-60514000-1434466186_thumb.jpg

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iki heb ook zo een module er in gehad, maar na verloop van tijd ging hij steeds gekker doen. Heb deze er toen weer uitgehaald. zie foto. 

attachicon.gifAB spiegek module.JPG

 

grt Jan

De module die ik heb is een 1KD 959 701E en deze zou het inklappen met de AB moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden