Ga naar inhoud
  • 0

2din Android 4.2


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik kwam deze tegen op ebay:

http://www.ebay.com/itm/Android-4-2-2-OS-S4-2-DIN-Capacitive-Touch-Screen-Car-DVD-Stereo-Wifi-GPS-Radio-/331558601818?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d326ec45a

 

Weet iemand of dit wat kan zijn, of heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt me namelijk wel geinig ding.

Dit is het merk en type: EONON G2110Z

 

Wie kan me hier eventueel meer over vertellen en aanbevelen of niet aanbevelen zoiets?
Met android is het voordeel dat je er makkelijk apps op kunt installeren iig.

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had inderdaad een ander filmpje gezien. Het systeem ziet er zeker wel interessant uit, Ik zie ook al inbouw frames voor dubbeldin voor ongeveer 30 euro op aliexpress. Misschien eens het overwegen waard. Weet iemand of dat mooi past in een frame voor 3BG?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is een oudere android systeem. we zijn inmiddels bij 4.4.4 systemen. Opstart tijd van 4.2.2 is ca 1 minuut voor je muziek krijgt.

Verder is het wel een net systeem voor t geld. Heb deze uitvoering vorigjaar getest, maar vond de opstart tijd te lang en de radio ontvangst nog niet gelijk aan de windows CE systeem die ik leverde (AD-6019)

krijg binnenkort een nieuw android systeem binnen voor Passat 3C en ook voor 3BG.

Op de versie voor de 3BG voor in mijn wagen heb ik ook mirrorlink mee besteld. Systeem is wat duurder dan deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zag dat de 4.4.4 er is ja. Dat wordt daar naar uit kijken. Ben benieuwd welk systeem jij gaat krijgen en wat deze gaat kosten. Ik denk dat ik het liefst android wil gaan proberen ipv win ce6. Op android kan ik alles opzetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is natuurlijk heel leuk, veel dingetjes erop zetten, maar ga je die ook gebruiken? 

Het belangrijkste is dat het systeem veel media kan spelen, goede navigatie met het liefst verkeersinfo en een goede telefoonmodule met telefoonboek.

Bovenal, makkelijk te bedienen, snel opstarten en last but not least, stabiel.

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, die dingetjes gaat ik vast niet gebruiken, zeker onder het rijden niet.

Wat ik wil is dat de film door blijft draaien, muziek soepel draait, FM ontvangst beter dan mijn huidige radio (al ligt het wsslijk niet aan de radio,...)

Daarnaast wil ik er mijn eigen navigatie op zetten (sygic of tomtom). Verkeersinfo moet je betalen en daarvoor zit ik te weinig voor op de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is sygic en tomtom al beschikbaar voor Android?

Maar waarom moet je perse sygic of tomtom? Igo8 werkt echt goed en is net zo goed als tomtom.

voordeel is dat IGO8 veel makkelijker beschikbaar is.

 

Tomtom is beschikbaar voor android ja. Heb het ook een tijdje gedraaid op mijn S4. Echter maps werkt daarintegen soms makkelijker ivm real time verkeersinformatie.

Maar de navigatie verkrijgen is mijn probleem niet ;-) Dat komt wel in orde. Echter een leuk systeem dat prima werkt is wat ik nodig heb. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ga zodra ik mijn systeem binnen heb de here map eens bekijken. Bedankt voor de tip Kristof.

you're welcome of course :wink:

 

in vergelijking met here maps zijn alle hierboven genoemde navigatie softwares gewoon compleet achterhaald en zelfs primitief in het geval van tomtom (het is niet voor niks dat er zoveel interesse voor is uit de automobiel industrie: http://www.autoblog.nl/nieuws/duitse-merken-willen-kaartendienst-here-van-nokia-kopen-76827 )

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden