Ga naar inhoud
  • 0

Advies 9" DVD speler met montage aan hoofdsteun


Herb17

Vraag

Voor onze vakantie naar Frankrijk zoek ik nog een DVD speler van c.a. 9" om de kleine zoet te houden :)

 

Bij voorkeur montage aan de 2 stalen hoofdsteunpinnen. Ik weet dat je ook geïntegreerd in hoofdsteun kunt kijken, maar de kijkhoek is dan een stuk minder fijn (scherm staat teveel omhoog / donker beeld).

 

Zou mooi zijn als er ook een SD-card ofzo in kan.

 

Iemand nog recent zoiets aangeschaft, ervaringen?

 

Thx.

aangepast door Herb17
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb geen dvd speler voor de kleine maar een samsung 7inch (dacht ik) tablet in een houder.

Makkelijk er uit tehalen. 32gb sd er in vol met filmpjes en spelletjes en ze is de hele reis naar frankrijk zoet.

Ik geloof dat die tablet iets van 100 euro was.

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is trouwens wel een goeie!  Heb hier een Samsung Tab 2. Daar zit Micro SD. De vraag is even wat ondersteunt die allemaal qua afspeelformaat.

dat hangt er voor 10000 % vanaf welke apps en plugins je erop installeert ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad, VLC erop gezet en even tekenfilm (UmiZoomie :mrgreen: !!) erop, en dat werkt als een speer! De 32 GB micro SD is al onderweg. Nog even een degelijke beugel uitzoeken en klaar. Thanks voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad, VLC erop gezet en even tekenfilm (UmiZoomie :mrgreen: !!) erop, en dat werkt als een speer! De 32 GB micro SD is al onderweg. Nog even een degelijke beugel uitzoeken en klaar. Thanks voor de tips!

umizoomi...

 

dat is dus letterlijk vertaald : "just shoot me instead!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden