Ik stond zaterdag na 50 km in het rood gereden te hebben om 18.00 uur bij een onbemand tankstation maar toen werkte de elektromotor voor het ontgrendelen het klepje niet meer! (passat TDI 1999)
ANWB gebeld, maar die wist ook geen raad. Na wat zekeringen gecontroleerd te hebben werkte weer even (reden onbekend, want volgens ANWB is het motortje niet gezekerd?? Snel getankt en naar huis gereden, maar klep werkt nu weer niet!
Volgens ANWB wordt motor in garage vervangen terwijl reparatie vrij eenvoudig zou zijn..
Maar dan moet de klep wel eerst los!
Weet iemand hoe dat kan met een defect motortje en zonder geweld?
Vraag
ktm640
Ik stond zaterdag na 50 km in het rood gereden te hebben om 18.00 uur bij een onbemand tankstation maar toen werkte de elektromotor voor het ontgrendelen het klepje niet meer! (passat TDI 1999)
ANWB gebeld, maar die wist ook geen raad. Na wat zekeringen gecontroleerd te hebben werkte weer even (reden onbekend, want volgens ANWB is het motortje niet gezekerd?? Snel getankt en naar huis gereden, maar klep werkt nu weer niet!
Volgens ANWB wordt motor in garage vervangen terwijl reparatie vrij eenvoudig zou zijn..
Maar dan moet de klep wel eerst los!
Weet iemand hoe dat kan met een defect motortje en zonder geweld?
(Heb nog 600 km de tijd voor een oplossing)
Link naar reactie
Delen op andere sites
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten