Ga naar inhoud
  • 0

FWD + afn. trekhaak icm L-R uitlaat...


Martyn3BG

Vraag

Ik weet ff niet of dit de juiste rubriek is...

 

Maar wie heeft er ervaring en liefst ook foto's van duplex uitlaten (Links en Rechts een uitlaatmond icm een afneembare trekhaak..?

 

Ik zag dat de rechtse uitlaatmond een pijp is die achter de bumper doorloopt of onder de tank door loopt... wie heeft er ervaring mee?? (Foto's svp)

 

Dit is waar ik met de variant naar toe wil... RS6 look... (Mooier dan W8 look imo)

 

B2B73B24-7E43-4985-9BB0-016DDEA03EC7_zps

aangepast door Martyn3BG
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Netjes, maar jij hebt een 4motion.... Das appels en peren vergelijken... ???? maar toch bedankt! ????

En waarom zou dat niet gaan...een peer snij je de top er af en hij lijkt op een appel :)

Heb dit bij me ook gedaan (passat 3C) om alles OEM te hebben. Vraagt natuurlijk wat extra werk zoals een ander wielkuip.

Wielkuip voor 3bg is ook te verkrijgen tussen 180€ 4motion en 330€ voor W8 en 4motion met absorptie-koolfilter

post-13193-0-43038700-1425465143_thumb.jpg

post-13193-0-25744400-1425465167_thumb.jpg

post-13193-0-99956000-1425465691_thumb.jpg

aangepast door PassatMotion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rechtsachter zit de brandstoftank bij een voorwielaandrijver. Er is dus absoluut geen ruimte voor een demper zoals bij een 4motion...

 

Daarom vroeg ik mij af of er mensen zijn hier met een L-R uitlaat op een voorwiel aandrijver, en belangrijk dat icm een afneembare trekhaak!

 

Trekhaak geef ik nooit op ivm mijn hobby, dus dat is geen optie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je je reservewiel niet gebruikt, of een thuiskomer hebt heb je niet de hele hoogte van de kuip nodig.

Je zou dan evt een geul kunnen maken in/langs de kuip(wel dichtlassen binnenin)

Misschien is een platte uitlaat wel een optie, onderlangs de trekhaakbalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is de balk van trekhaak die achter bumper zit niet groot genoeg om door een pijp doorheen te laten lopen naar de rechter kant.

Dacht dat daar haast wel een pijp door zou moeten kunnen, bij de afneembare van mij lijkt het wel te kunnen.

En anders er overheen met een hitteschild of van die speciale zelfklevende folie op de binnenkant bumper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://www.nlpower.nl/motor-en-uitlaat/sport-uitlaten.html

Hier zijn ze blijkbaar ook beschikbaar waar de buis tussen de brandstoftank en wielkuip langs loopt.

Dan is er geen probleem met de trekhaak.

Toch eerst eens informeren ginder is in NL en dus geen probleem om zelfs langs te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden