Quincy Geplaatst 27 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 Goedenavond, Ik ben mij stilletjes aan het oriënteren voor wat andere wielen voor de zomer.. Mijn Passat is 30 mm verlaagd door middel van een Bilstein B12 set en hij staat nu op 16" Milwaukee wielen Via MP ben ik een setje tegengekomen dat mij op zich wel aanspreekt, maar ik twijfel nog over de kleur. Kan iemand deze wielen onder mijn Passat shoppen ? En het gaat om deze wielen.. Daarnaast vind ik deze wielen erg mooi, als iemand de moeite zou willen nemen om deze ook te shoppen zou ik dat ook fijn vinden..
wheeler Geplaatst 27 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 27 februari, 2015 Zijn dezelfde als ik had op mijn 3c, en ook guy heeft deze er onder gehad. Staat zeer mooi!
edgarrobert Geplaatst 28 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 28 februari, 2015 zeker, kan ik be-amen. geen twijfel
wulfke Geplaatst 28 februari, 2015 Rapporteer Geplaatst 28 februari, 2015 Tomason TN4, Hier nog wat foto's van VW met deze knappe velg eronder http://www.tomason.de/tn4_hyperblack_polished.php?catid=44
Dianick Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 (aangepast) Alsjeblieft! Succes met je keuze 9 december, 2016 aangepast door Dianick 2
Dianick Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 (aangepast) Ik zelf vind het 18" Audi S4 wiel nog steeds een mooi wiel 9 december, 2016 aangepast door Dianick
Dianick Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Ik zie nu pas dat ik een 2 jaar oud topic heb gereanimeerd. Sorry! Waarschijnlijk heeft de eigenaar al wel een keus gemaakt. 3
wulfke Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 (aangepast) Maar wel heel netjes ge-photoshopt 9 december, 2016 aangepast door wulfke
Dianick Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Ik vind het wel leuk om een beetje te spelen met fotoshop en als ik iemand er een beetje een idee mee kan geven hoe iets er onder de auto uit zou zien doe ik dat graag. Als er mensen zijn die een bepaald wiel virtueel onder hun auto willen zien mogen ze altijd vragen of ik een poging kan wagen. Zeker als ik een goede recht-aanzicht foto van de auto en het gewenste wiel heb kan ik wel wat proberen. Niet 'te' moeilijk met foto's onder een bepaalde hoek, dat lukt me nog niet 4
Postie Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Ziet er netjes uit goed werk!
Fopperr Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Ik zie nu pas dat ik een 2 jaar oud topic heb gereanimeerd. Sorry! Waarschijnlijk heeft de eigenaar al wel een keus gemaakt. Je kunt ze altijd nog op andere gedachten brengen ????
dragon76 Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Ik vind het wel leuk om een beetje te spelen met fotoshop en als ik iemand er een beetje een idee mee kan geven hoe iets er onder de auto uit zou zien doe ik dat graag. Als er mensen zijn die een bepaald wiel virtueel onder hun auto willen zien mogen ze altijd vragen of ik een poging kan wagen. Zeker als ik een goede recht-aanzicht foto van de auto en het gewenste wiel heb kan ik wel wat proberen. Niet 'te' moeilijk met foto's onder een bepaalde hoek, dat lukt me nog niet Kun je hier misschien wat mee? Heb wat plannen voor de zomervelgen ???? Alvast bedankt Gr Jeroen
Dianick Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 (aangepast) De Borbet velgen waren wat lastig omdat het een .PNG bestandje was en transparant was. 9 december, 2016 aangepast door Dianick 1
dragon76 Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 De Borbet velgen waren wat lastig omdat het een .PNG bestandje was en transparant was. Ah super bedankt,had even vlug wat foto's van de velgen van internet gehaald,niet echt gekeken wat voor bestand het was maar ik heb nu wel een indruk van wat ik wel wil.... die Vossen velgen in brons kleur staat toch wel aardig???? Zag wel op de Essen motorshow dat die kleur en goud kleur velgen een beetje de trend is op dit moment. Hartelijk dank voor de snelle service ???????? Gr Jeroen 1
Fopperr Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2016 Niet hele goede foto, maar wel dikke combi zo. Die concave wielen zijn echt super vet! 2
wulfke Geplaatst 10 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 december, 2016 (aangepast) deze hebben naar mijn mening dat net ietsje meer http://www.gbc-onlinevelgen.be/Nl/products/V-FS26-Veemann/V-FS2685x19-5x112ET42silpol/ 10 december, 2016 aangepast door wulfke 1
Postie Geplaatst 10 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 december, 2016 Mooie velgen heren! Ben er zelf ook nog niet uit wat het word voor komende zomer, denk erg aan orginele r velgen ivm de r ombouw maar die laatste velgen die hier te zien zijn ook erg mooi haha 1
Fopperr Geplaatst 11 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 11 december, 2016 https://www.ebay.de/itm/252669784538 En dit dan? 1
Dianick Geplaatst 16 december, 2016 Rapporteer Geplaatst 16 december, 2016 (aangepast) Het is maar een poging tot hoor. Simpel wielen plakken lukt me wel, dit is al weer wat moeilijker. Misschien heb je er wat aan. Ze zeggen altijd dat je tussen je oogharen door moet kijken. Dan krijg je een beetje een indruk hoe het er bij 'jouw' auto uit zou zien. Mooie auto trouwens. -EDIT- Ik vond in je eigen topic wat betere foto's. Iets groter. Dat photosjopt wat makkelijker. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik nog wat andere foto's heb gebruikt. 16 december, 2016 aangepast door Dianick
Aanbevolen berichten