Ga naar inhoud
  • 0

Interieur 3C ombouwen


scoopyy

Vraag

Hallo Mede Forum gebruikers. Ik heb een Passat 3c uit 2006. Heb ééns wat op internet gekeken. En zag ik dat er iemand zijn Passat het Interieur had omgebouwd. Van een 2005 naar een 2012 Model.

* Teller Unit

* Stuur

* Climate Control

Heeft iemand hier ervaring in of kennis van. Zou het graag ook doen als het eventueel goed te doen is. Zonder veel dingen aan te gaan passen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

De ombouw van de clima is redelijk te doen. Wat bedrading ompinnen en enkele bij elkaar solderen. Nieuw kadertje errond en inleren. Eventueel een kwaliteitssensor en klaar.

 

Teller unit is de oude uitbouwen, connector aanpassen naar nieuw model ompinnen en inleren. Nieuw kader errond en klaar.

 

Voor beide best een gateway versie hoger dan E (zeker voor de teller) 3AA teller moet je wel gaan inleveren in functies in vergelijk met een 3C8 teller.

Beste is wel een teller met 0km erop zodat je deze kan aanpassen naar je huidige tellerstand

 

Stuur is afhankelijk van wat je nu erin hebt. Met knoppen of zonder knoppen. Zal mogelijks wel een andere versie stuurmodule worden. Eventueel een andere sleepring en hendelset. Uiteraard een ander stuur. Inleren, stuurhoeksensoren inleren en klaar. Van alle aanpassingen die je wil doen is hier onlangs door Ronald (fappie) een how to gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Clima unit - rond de 150eur

Kadertje clima - rond de 50eur

Nieuwe versie teller - tussen 250 en 400eur afhankelijk van welke versie.

Kader rond de teller - tussen 50 en 100eur

Stuurmodule tusse. 150 en 275eur afhankelijk van welke versie

Stuur afhankelijk van welke versie tussen de 250 en 550eur

Andere gateway tussen rond de 100eur

 

Prijzen zijn richtwaardes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Belangrijkste van alles is, dat je vrouw begrijpt hoe duur je hobby kan zijn. :wink: Of je moet alleen, want er is zat te krijgen voor de Passie :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Maar de rest is te doen, mits je sleutelt met gezond verstand. :D

 

Hulp is hier genoeg :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Of je moet het geluk hebben dat een mede-forumlid iets in de aanbieding heeft. :lol:

Ik zou beginnen met de gateway, daarna kun je stap voor stap je lijstje afwerken.

 

 

Ohhhh zeker en niet alleen jij nog veel meer forumleden :mrgreen::mrgreen::mrgreen::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

misschien een idee om de containerlijsten een keer naast elkaar te leggen en dan samen op een "techniek- dag" met meerderen samen aan de slag - met de mensen die de kennis hebben erbij? Ik wil ruimte Buiten beschikbaar stellen en zelf de Pizza oven aangooien - kan een leuk klein meeting worden met heerlijk eten ..... en een drankje .... in ZuidHolland ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

misschien een idee om de containerlijsten een keer naast elkaar te leggen en dan samen op een "techniek- dag" met meerderen samen aan de slag - met de mensen die de kennis hebben erbij? Ik wil ruimte Buiten beschikbaar stellen en zelf de Pizza oven aangooien - kan een leuk klein meeting worden met heerlijk eten ..... en een drankje .... in ZuidHolland ..

Klinkt goed! Ik voel een minimeeting aankomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dus, wat zou ik nog willen en heb ik daarvoor nog nodig:

1.) elektrische achterklep (motoren en slot heb ik al)

2.) achteruit rij camera (ontbreekt: camera, Module?, kabelboom)

3.) auto hold (ontbreekt: schakelaar, kabeltjes)

4.) Stoelverwarming achter

5.) Xenon (ontbreekt: goede aftermarket set - heb lampen met lenzen - hoorde dat dit goed te doen is)

6.) Guyke skyline (onbreekt!)

7.) 170pk turbo

8.) iemand nog iedeen....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

9) voorruitverwarming

10) PLA

En autohold schakelaar en de kabels heb ik in de aanbieding

Verstuurd vanaf mijn Samsung S4

Schakelaar voor autohold heb ik al, ik zoek alleen de stekker, kabels en hulp bij aansluiten Peter ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achteruitrijcamera heb ik nu bij 2 passats ingebouwd,

Gezien je een B6 hebt moet de uitsparing waar de camera komt groter gemaakt worden en je verdeelplaat waar je kentekenverl en achterklep opener op vast zit moet aangepast worden.

 

Ik heb hier  nog een plaat liggen en als je zover bent wil ik die tegen een leuk prijsje wel voor je aanpassen.. zeg maar plug and play.

Verder heb ik voor de Low versie camera gekozen, deze heeft geen bewegende lijnen op de rns en is een stuk goedkoper dan de High.

Zicht achter de passie is geweldig goed, ook s'avonds.

 

Inbouwen is een paar uurtjes werk, maar dan heb je wel een hele mooie mod erbij.

 

Hier wat linkjes waar je de Low-end camera compleet kunt kopen:

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-3c9827229c-vw-handle-rear-view/

Dit is de bracket waarmee je de camera vast zet.

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-rgb-rear-view-handle-camera-4/

Dit is de camera incl kabelboom.

 

Wil je een High-end camera dan hier de linkjes.

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-3c9827229c-vw-handle-rear-view/

Dit is de bracket waarmee je de camera vast zet.

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/rear-view-cameras-parts/oem-hl-rvc-vw-passat-b6/

Dit is de High-end camera. met meesturende lijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

11) standkachel

12) R-line body

13)B7 interieur

14)lane assist

15) side assist

16) Front assist

17) auto ombouwen naar B7( comfort module,gateway,ABS,

18)OPS

19)memory seats

20) B7 spiegels met memory

21) getinte ramen

22) originele xenon inbouwen

23)instap verlichting

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden