Ga naar inhoud

Wieldoppen op lichtmetalen velgen?


Errorist

Aanbevolen berichten

Hallo Passanten,

 

Ik zit er over na te denken om zwarte wieldoppen op mijn lichtmetalen velgen te plaatsen, maar ik weet nou niet of dit überhaupt wel mogelijk is. Ik zie wel eens van die oude zwarte basisvelgen waar je ze mooi op kunt zetten, maar bovenop lichtmetalen velgen?

 

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Rookie rookie 'styler'

post-21186-1423829855,684_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop ze eens in het zwart met plasti dip. Dan weet je ineens of het mooi staat of niet. Is het niet mooi dan haal je het er gewoon weer af.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

 

Plasti dip, nooit van gehoord, net ff gecheckt op youtube. Lijkt mij een zeer goede oplossing!!!

Blijft dit wel goed zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het linkje naar zijn topic (moet je wel even naar beneden scrollen op die pagina)

En blijkbaar heeft hij geen plasti dip gebruikt maar een tegenhanger van dat merk.

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=103&t=43449&start=1035

Link naar reactie
Delen op andere sites

jup, ik heb de folia tec variant gebruikt en vertel u bij deze: VEEL beter dan plastidip qua verwerking, prijs en aanbod van kleuren :)

 

oh en ik heb al met 'n hogedrukspuit erop gezeten op hooguit 10 (tien!) centimeter van de "dip" (of hoe moet ik het noemen?) en dit minutenlang. Ik moest en zou weten hoe sterk het spul is, en het hangt er nog volledig op, geen enkel probleem. Sterk spul maw :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden