Ga naar inhoud
  • 0

Slecht ot geen GPS ontvangst


laurens

Vraag

Hallo Allemaal,

 

tot voor kort had ik eens in de 2 maanden eens een keer slecht tot geen GPS Ontvangst op mijn rns510

 

zaterdag heb ik V11 er op gezet en sinds die tijd geen GPS ontvangst meer gehad,

Vandaag de gps antenne vervangen voor nieuwe echter nu nog geen GPS ontvangst.

 

wie weet raad?

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb ontdekt als ik de gps antenne op het dak legt zodat hij contact met het staal maakt dat hij dan wel werkt.

 

breng ik hem naar binnen in de auto dan valt signaal weg. Heeft toch 4 jaar goed gewerkt in de auto onder dashboard.

 

heb ook slechte accu kan dit ook oorzaak zijn?

 

LAURENS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk niet dat het contact met het staal uitmaakt, maar dat het meer is omdat de antenne naar de vrije hemel kan kijken.

Is een andere plek in de auto dan geen optie, er zit onder het dashboard een flinke stalen buis die het uitzicht ook kan belemmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dreke heeft 2 jaar geleden, bij het wisselen van mijn tacho, de gps antenne onder het dashboard achter de tacho geplaatst. Had eerst mijn twijfels maar heb prima ontvangst, ook in de garage met 2 kleine ramen ontvangt ie prima.

Dus aan de plaats zal het niet echt liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste

 

in auto heb ik geen ontvangst met mijn oude en nieuwe antenne.

buiten op dak geplakt met magneet al 2 dagen werkt goed.

maar ik wil hem dus onder dashboard.

 

Heb nu een originele binnen antenne voor de RNS 510 bij VW dealer besteld.

hoop dat dan probleem is opgelost.

 

Buiten antenne wil ik eigenlijk niet i.v.m. diefstal ( men ziet zo aan de buitenkant welke auto er navigatie heeft)

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo

 

heb weer een nieuwe gps antenne geprobeerd.

 

blijf problemen houden als ik de GPS antenne waar dan ook in de auto plaats. geen ontvangst dan.

 

Op de auto wel 8 a 9 satelieten ontvangst.

 

wie weet raad?

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ooit bij Mikeske de antenne in de radiatorgrille (langs de binnenkant natuurlijk) geplaatst nadat hij een verwarmde voorruit plaatste en de ontvangst binnen ook nihil was...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden