Ga naar inhoud
  • 0

Vaste trekhaak met parkboy pdc


Roeland

Vraag

Hallo,

 

Ivm aanschaf van een caravan volgend jaar wil ik graag een trekhaak op mijn passat 3c nu heeft hij achteraf ingebouwde PDC

Een Park Boy van een Duits merk in.pro.

 

Nu ben ik natuurlijk bang dat mijn vaste trekhaak als obstakel gezien word.

 

Ik heb vanmiddag wat zitten uitproberen met mijn auto zie foto,s

 

1e foto is van het PDC kastje in de auto

post-13557-1423829577,5907_thumb.jpg

 

2e foto is van de ruimte (rood) waar de PDC niet reageert als ik daar een ijzeren paaltje neer zet.

Deze balk is 48cm breed bij 11cm diep.

post-13557-1423829577,5907_thumb.jpg

 

3e foto Nu heeft mijn vader ook een passat 3c met trekhaak van fabriek af deze zit 6 à 7 cm van de auto af.

post-13557-1423829577,5907_thumb.jpg

 

Dus volgens mij moet dit kunnen toch of zie ik wat over het Hoofd???

post-13557-1423829577,8407_thumb.jpg

post-13557-1423829578,2313_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hè hoi okee nou ik heb dus op internet gezocht naar en vaste trekhaak met kabelset

 

Ik heb deze gevonden:

 

Vaste trekhaak

https://www.onderdelendirect.nl/volkswagen-vw/passat-estate-variant/19-tdi-b6__17872/trekhaken/vaste-trekhaken/vaste-trekhaak-thule--b450500

 

Kabelset:

https://www.onderdelendirect.nl/volkswagen-vw/passat-estate-variant/19-tdi-b6__17872/trekhaken/voertuigspecifieke-kabelsets/kabelset-thule--b756574

 

-Ik neem aan dat ik verder niks nodig ben?

-Kabelset is incl. Conector toch?

-Schroeven zitten bij de trekhaak zelf?

 

Mijn broer heeft een trekhaak van het merk brink hij vind de trekhaak erg dicht bij de bumper zitten ongeveer 6,5cm tussen.

Iemand die een thule trekhaak heeft die kan vertellen hoeveel cm hij van de bumper zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Het is dus een bosal trekhaak met een thule kabelset geworden.

bosal trekhaak omdat ik dan niet tot weinig in de bumper hoef te zagen.

Thule kabelset omdat die beter was zei de leverancier ivm fout meldingen.

 

Moet ik deze kabel sest nog aanmelden via VAG com?

En is er iemand zo aardig om dit voor mij te doen? In de buurt van Emmen en omstreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Indien het een niet oem module is zal het niet nodig zijn deze aan te melden. Zal zo ook wel allemaal werken. Met uitzondering van de extras die je normaal met een oem module hebt. Waarschijnlijk ga je enkel de functie hebben dat het mistlicht enkel werkt op het aangekoppeld deel en niet meer op de wagen. Coderen met Esp zal waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn en ook koppeling met het alarm zal ook niet werken. Althans dit deed het bij mij ook niet met een jaeger module. Deze was ook aangemeld maar het enige wat ik erbij kreeg was een fout in de gateway (module cannot be reached)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo van het weekend samen met m'n broer de trekhaak eronder gezet om 11:00 begonnen waren rond 15:00 klaar inclusief broodje eten.

Trekhaak zelf is niet zo heel moeilijk frame van Bosal paste prima zat er zo onder. Alleen om de kabelset naar voren te krijgen en het op de goeie draadjes en in het zekeringen kastje te krijgen was toch nog best wel effe een werkje en zoeken.

Vooral om dat je er bij de zekering en de kabels zo lekker veel ruimte hebt.

 

Nu moet ik dus nog iemand vinden die voor mij de codering wil aanpassen voor de ESP en misschien de PDC maar die zal wel niet aan aangezien ik een PDC heb die achteraf is ingebouwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden