Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth en mobiele data werkt niet samen


jee-esteke

Vraag

Hey gents,

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben.

Heb intussen een probleempje: ik heb onlangs een nieuwe Samsung Galaxy S3LTE aangeschaft en die werkt prima met mijn BT module. Alleen kan ik, op het moment dat de telefoon gepaired is, geen data connectie krijgen (3G/4G). Mijn telefoon zegt dan steeds dat ik de sim kaart voor mobiele data moet insteken.

Ik veronderstel dat ik toch tegelijk een bluetooth connectie en een data connectie kan hebben of ben ik mis? Moet ik daarvoor iets speciaal instellen? Want zoals het nu is kan ik bv geen coyote op de smartphone gebruiken omdat iuk geen connectie krijg.

Wie kan mij hierbij helpen?

 

Thx,

JST

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier hetzelfde met mijn Samsung Galaxy Note icm RNS300, rode MFA en 5N0 035 730 B .

 

rSap werkt uitstekend. Wat is jammer vind is dat ik als de telefoon gepaired is ik:

- inderdaad geen internetverbinding meer op mijn telefoon heb

- binnenkomende oproepen niet op mijn telefoonscherm zie

- niet een nieuw nummer kan kiezen of een SMS kan maken en verzenden

- in het belhistorie op mijn Note niet zie het nummer wie mij tijdens het rijden gebeld heeft

 

Gezien bovenstaande dus niet echt ideaal te noemen.

Voor oplossingen hou ik mij natuurlijk altijd aanbevolen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een Huawei Ascend P2 icm een RNS300, en zo'n bluetooth geval wat aan het dashboard vastzit, en als de telefoon gepaired is, dan:

 

- kan ik bellen/gebeld worden

- kan ik sms verzenden/ontvangen

- internetten 3G/4G

- zien wie mij belt, ook in de belhistorie

- data verbinding functioneert, maar schakelt meteen uit zodra ik ga bellen of gebeld wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

geen idee welk type verbinding er bij mij gaande is, maar mijn note 2 doet gewoon alles als die gepaired is... Hell, ik krijg regelmatig emails binnen terwijl ik via de carkit aan het bellen ben... (in 't begin schrok ik me rot van dat email geluid :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat van die "UHV" vind ik wel nergens terug in mijn menu.

Nu, ik denk dat ik het grotendeels heb opgelost. Ik heb mijn profiel in mijn P-CC volledig gewist en een nieuw aangemaakt. Op een gegeven moment vraagt mijn Samsung of ik mijn BT toelating wil geven om mijn SIM te delen en daar heb ik nu "nee" op geantwoord.....opgelost!!!

Alleen heb ik nu weer een ander nadeel: mijn smskes komen nu niet meer op mijn RNS510. En ik kan er dus ook geen meer aanmaken vanop dit display. Maar ja, dat was eigenlijk wel tof dat die smskes op dat grote display kwamen, maar schrijven was toch niet zo handig...

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden