Ga naar inhoud
  • 0

Navi Lock (ervaring en wie kan deze plaatsen)


Patrick380

Vraag

Ik hoop dat dit bericht op de juiste plek staat.

 

In mijn Passat zit een RNS 510. Een leuk ding die ik graag in mijn auto wil houden! Zodoende ben ik op internet gaan zoeken (en natuurlijk op dit forum) naar een goed veiligheidsmiddel voor dit apparaat. Helaas is dit voor mij een noodzakelijk kwaad. Zo is de Volkswagen van mijn schoonmoeder, die op steenworp afstand woont, recent al twee keer bezocht door het dievengilde die niet alleen interesse hadden in haar dashboard en spiegels, maar haar ook achterlieten met een fors beschadigde wagen. Toch jammer voor een auto die net van de fabrieksband komt rollen.

 

Kortom: ik wil de RNS beveiligen en ben tot de conclusie gekomen dat de Navi Lock de beste oplossing is voor mij. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaring, maar ook of jullie wellicht iemand kennen in de buurt van Nijmegen die deze Navi Lock kan inbouwen.

 

Alvast bedankt voor jullie meedenken en reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Vraag autoradiohandel Nijkerk. Nauwkeurig en snel :D

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Correctie! Toevallig zie ik nu een advertentie langskomen op marktplaats. Jij hebt dus ervaring met deze aanbieder? Eerlijk gezegd ziet zijn site er niet professioneel uit, maar zolang hij een vorm van garantie geeft op het inbouwen zou ik het zo aandurven. Heb geen zin in verkeerd geboorde gaten of wat dan ook haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, Zutphen gebeld en een Remy die daar werkt gaat het voor mij nakijken. Tevens ook de link gestuurd met daarin de 199 euro. Daarnaast contact gehad met PON Amersfoort, die vragen 277,70. Dat is dan al meer dan een tientje minder dan Pouw Deventer. Verder zelfs met de klantenservice van PON gebeld want de meneer van PON had eveneens de antwoorden niet en reageerde gepikeerd en verwoest me dus door. Daar een vriendelijke kerel gesproken, ook hij heeft de link gezien en ook hij stond eigenlijk met een 'bek vol tanden'. Hij probeerde te zeggen dat de link wel erg verouderd is, maar hier heb ik terug gekopt dat er geen andere voorwaarden bij staan en het algemeen geschreven; ongeacht de filiaal. Hier snapte hij mijn punt en is weer gaan bellen met Amersfoort. Uiteindelijk heeft die jongen mij doorverbonden naar de verkoopafdeling in Amersfoort wederom haha. En nu is hij het een en ander aan het uitzoeken.

 

Ik zet ze dus flink aan het werk ondanks dat ik me kapot irriteer aan sommige filialen hoe zij geen kaas hebben gegeten van service, klantvriendelijkheid of whatever. En ik ben helemaal niet iemand die zo makkelijk zeikt hierover; dus dat is een prestatie.

 

Hopelijk komen ze met correct nieuwst dit keer, voornamelijk Remy in Zutphen heb ik mijn hoop op gevestigd.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Correctie! Toevallig zie ik nu een advertentie langskomen op marktplaats. Jij hebt dus ervaring met deze aanbieder? Eerlijk gezegd ziet zijn site er niet professioneel uit, maar zolang hij een vorm van garantie geeft op het inbouwen zou ik het zo aandurven. Heb geen zin in verkeerd geboorde gaten of wat dan ook haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Klopt, zijn site is bagger, mag je stellen. Maar hij voert het goed uit. Ben er vaker geweest voor verschillende dingen.

Je moet de man een beetje leren kennen, soms kortaf, maar ach... het hoeft je vriend niet te worden zeg ik altijd maar. Probeer maar eens...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat is jouw ervaring met deze aanbieder? Met name de inbouw. Hij vraagt er 250 euro voor overigens.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

wat een geld pfffff

 

mijn navilock koste 2e hands 100 euro en de brackets nieuw bij de dealer 40.

bij elkaar 140 euro en 1 uurtje eigen  arbeid :mrgreen:  :mrgreen:

 

inbouwen stelt echt geen fuck voor :wink:  :wink:

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er staat inderdaad een mooie how to in de KB (Kennisbank).

Ik ga het ook zelf proberen straks.

Als jij mij nou laat weten of het is gelukt bij jou dan wil ik inderdaad best kijken of ik het dan toch zelf ga proberen haha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eigenlijk gewoon diep triest dat dealers je niet willen helpen voor iets waar de prijs al van bekend is.

M. de Koning (VW Dealer) in Rotterdam doet in iedergeval niet moeilijk, ze bouwen hem in voor 199,-  (recentelijk nog een NaviLock van een collega laten inbouwen)

Toch zou ik verkiezen om het bij een dealer te laten doen, mocht er iets mis gaan (ze maken bijv. een kras op je paneel) ben je meestal wel beter af met een goede nazorg.

aangepast door Mich76
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eigenlijk gewoon diep triest dat dealers je niet willen helpen voor iets waar de prijs al van bekend is.

M. de Koning (VW Dealer) in Rotterdam doet in iedergeval niet moeilijk, ze bouwen hem in voor 199,- (recentelijk nog een NaviLock van een collega laten inbouwen)

Toch zou ik verkiezen om het bij een dealer te laten doen, mocht er iets mis gaan (ze maken bijv. een kras op je paneel) ben je meestal wel beter af met een goede nazorg.

Helemaal mee eens. Ik heb het altijd gezegd en ik blijf het zeggen: ik vind die dealers echt helemaal niks. Het is dat ik soms onderdelen niet anders kan krijgen dan bij hen. Uitzonderingen daargelaten. Ik ga wel die dealer in Rotterdam opslaan; ik ben er regelmatig te vinden. Ben nu op een aander bedrijf gestuit. Morgen ga ik ze bellen, ze doen het blijkbaar ook voor 199 euro. Dat is in Apeldoorn en een stuk dichterbij voor mij. De recensies en ervaringen zijn goed en gezien het een bedrijf kan je ze ook redelijk verantwoordelijk houden voor eventuele schade.

 

Hopelijk is dit binnenkort klaar zodat ik weer door kan met het aanpassen van de leukere dingen aan de auto haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eigenlijk gewoon diep triest dat dealers je niet willen helpen voor iets waar de prijs al van bekend is.

M. de Koning (VW Dealer) in Rotterdam doet in iedergeval niet moeilijk, ze bouwen hem in voor 199,-  (recentelijk nog een NaviLock van een collega laten inbouwen)

Toch zou ik verkiezen om het bij een dealer te laten doen, mocht er iets mis gaan (ze maken bijv. een kras op je paneel) ben je meestal wel beter af met een goede nazorg.

Eerste heb je gelijk in  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Tweede. mmm ook, maar ik maak geen kras op je paneel hoor hahaha, heb er al vele ingebouwd. :wink:  :wink:

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou er gewoon een retourtje Zwaag van maken. Ten eerste wordt het zorgvuldig en netjes gedaan, ten tweede is dat veul gezelliger dan de wachtruimte van de stealer ....

 

En gezien je dan toch bij de juiste persoon bent, kun je ook direct een SSD upgrade bij hem afnemen en zal je RNS meteen voorzien worden van de laatste firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha woon aan de verkeerde kant van het land blijkbaar! Uiteindelijk ga ik het in Apeldoorn doen voor 250 euro. Ik was er helemaal klaar mee. Ik kan je in ieder geval zeggen dat ik bijna alle dealers verrot kan schelden met de meest bijzondere scheldwoorden die jullie in je leven zullen horen; maar c'est ca. Ik wil dat ding er gewoon in hebben en voor mijn eigen gemak toch meer in de buurt. Mijn weekenden zijn mij de laatste tijd heilig en dan is het prettig als ik meer op mijn dag kan doen dan alleen 4 uur rijden (hoe heerlijk het ook is met de auto).

 

Dat gezegd te hebben:

- PON Amersfoort: afgeschreven! "We bellen je terug"they said.

- Pouw Deventer: afgeschreven! Die kerel in het magazijn is zo sociaal als een baksteen met mayonaise en ironisch genoeg bakt hij er ook niks van.

- Huiskes Kokkeler Twente: toch niet. Vriendelijke gast maar snapte er niet veel van en deed ook niet zijn best om dat te doen.

 

De enige compliment (met een dubbele gevoel) die ik kan geven is aan Autohaas Zutphen. Ja, het begon met een hogere prijs. Ja, het duurde een dag voordat hij de prijsopgave voor mij had. Maar Remy heeft wel tegemoetkoming getoond waardoor het 249 werd ipv 289. Gaan er bij mij belletjes af dat je mij in het begin hebt proberen te belazeren? Ja. Maar relatief complimenten, kwam ook over als een prima kerel.

 

Ik wilde daar dan ook een afspraak maken en dan wilde ze mijn auto de hele dag. Bijzonder vond ik dat, volgens mij ben je wel met een uur klaar en als je echt aan het kloten bent heb je het dubbele nodig. Uiteindelijk kwam het terug naar een hele middag want je bent er zeker 4 uur mee bezig -andere bekwame monteur zoeken zou ik zeggen- en je kon geen afspraak maken voor op de zaterdag. Ook hier toch maar een streep doorgezet. Desalniettemin haal ik voortaan mijn onderdelen bij Autohaas. Relatief gezien hebben zij zich het beste opgesteld, vond ik.

 

Een bedrijf vervolgens gebeld in Apeldoorn (eveneens met foutieve info op de site...); prima kerel; ook garantie op schade en het kan netjes op de zaterdag ochtend net voor je kappersafspraak: Mooi.

 

Ik heb geconcludeerd dat de stealers dit doen omdat wij als consument jáááren vrijwillig gebukt hebben staan en het allemaal hebben genomen zonder enige vorm van lubricatie.

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je mag de mijne inbouwen Fappie en dan gelijk de rns doen?

 

Ssd erbij hmmmmmm wat zal deze snel worden

Is goed kerel

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha woon aan de verkeerde kant van het land blijkbaar! Uiteindelijk ga ik het in Apeldoorn doen voor 250 euro. Ik was er helemaal klaar mee. Ik kan je in ieder geval zeggen dat ik bijna alle dealers verrot kan schelden met de meest bijzondere scheldwoorden die jullie in je leven zullen horen; maar c'est ca. Ik wil dat ding er gewoon in hebben en voor mijn eigen gemak toch meer in de buurt. Mijn weekenden zijn mij de laatste tijd heilig en dan is het prettig als ik meer op mijn dag kan doen dan alleen 4 uur rijden (hoe heerlijk het ook is met de auto).

 

Dat gezegd te hebben:

- PON Amersfoort: afgeschreven! "We bellen je terug"they said.

- Pouw Deventer: afgeschreven! Die kerel in het magazijn is zo sociaal als een baksteen met mayonaise en ironisch genoeg bakt hij er ook niks van.

- Huiskes Kokkeler Twente: toch niet. Vriendelijke gast maar snapte er niet veel van en deed ook niet zijn best om dat te doen.

 

De enige compliment (met een dubbele gevoel) die ik kan geven is aan Autohaas Zutphen. Ja, het begon met een hogere prijs. Ja, het duurde een dag voordat hij de prijsopgave voor mij had. Maar Remy heeft wel tegemoetkoming getoond waardoor het 249 werd ipv 289. Gaan er bij mij belletjes af dat je mij in het begin hebt proberen te belazeren? Ja. Maar relatief complimenten, kwam ook over als een prima kerel.

 

Ik wilde daar dan ook een afspraak maken en dan wilde ze mijn auto de hele dag. Bijzonder vond ik dat, volgens mij ben je wel met een uur klaar en als je echt aan het kloten bent heb je het dubbele nodig. Uiteindelijk kwam het terug naar een hele middag want je bent er zeker 4 uur mee bezig -andere bekwame monteur zoeken zou ik zeggen- en je kon geen afspraak maken voor op de zaterdag. Ook hier toch maar een streep doorgezet. Desalniettemin haal ik voortaan mijn onderdelen bij Autohaas. Relatief gezien hebben zij zich het beste opgesteld, vond ik.

 

Een bedrijf vervolgens gebeld in Apeldoorn (eveneens met foutieve info op de site...); prima kerel; ook garantie op schade en het kan netjes op de zaterdag ochtend net voor je kappersafspraak: Mooi.

 

Ik heb geconcludeerd dat de stealers dit doen omdat wij als consument jáááren vrijwillig gebukt hebben staan en het allemaal hebben genomen zonder enige vorm van lubricatie.

 

 

 

Toch niet T M he hahaha die gerkochten een Rns 510 A onder het motto.... is nieuwste model en staat allerlaatse FW op... ohh en de kaarten en dat incl inbouw voor een mooie prijs van 550 euro

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Haha woon aan de verkeerde kant van het land blijkbaar!
Schiet me ineens te binnen, Zijm in Duiven (VW Dealer) doet het ook voor 200eur, wel ff link doorgeven als ze twijfelen aan de prijs.
 

 

Ik heb geconcludeerd dat de stealers dit doen omdat wij als consument jáááren vrijwillig gebukt hebben staan en het allemaal hebben genomen zonder enige vorm van lubricatie.
Nou, smeermiddelen hebben ze wel genoeg :) :)
Het is even een kwestie van een fijne dealer of garage vinden. Ik moet wel zeggen, de mobiliteitsservice die je krijgt als je auto bij VW in onderhoud is, die is heel goed!
 
Ooit eens met mijn vorige 3C sedan ergens op een tolweg in Frankrijk gestaan, wat uiteindelijk een defecte sensor bleek te zijn.
 
Interpolis reisverzekering: "Nee, we helpen je niet, want je bent in Frankrijk voor je werk, dus is het een zakenreis"   :censor:
Allianz verzekering van de auto: "Uhh.. kun je de auto niet even van de tolweg afduwen ? (30km+ volgende afrit), wij doen geen pechhulp op tolwegen. U moet anders zelf de sleep ( €350,- ) even contant voldoen, dan komen wij de auto wel buiten de tolweg ophalen.  :censor:
ANWB: "Oh, u klinkt als een man. Wij zien dat het abonnement op naam van uw vrouw staat, we kunnen je niet helpen"  :bash:
VW: "Oh, wat vervelend, we sturen direct een sleep en een monteur, deze kan als de auto eenmaal van de tolweg is, direct even kijken". En inderdaad, monteur heeft iets gedaan aan de auto waardoor ik zonder limbmode verder prima nog 9 uur naar NL kon rijden.  :thanks:
aangepast door Mich76
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden