Ga naar inhoud
  • 0

Head up display.


fusuy_23

Vraag

Heren.

 

Ik ben terug van weg geweest. Heb mijn zwarte passat 3c verkocht en ik ga morgen naar een 3AA kijken. Highline bruin leder individual vol. Maar daar gaat dit niet om. Ik werk bij een bedrijf in eindhoven waar wij zelf printplaatjes ontwerpen bedenken en maken. Ik zat te denken of het mogelijk was om een nieuwe mod te maken voor een 3AA omdat ik er een ga kopen. Toen dacht ik aan head up display, nou ben ik in staat een printplaat te ontwerpen waarmee dit zou werken alleen heb ik informatie nodig over hoe ik informatie het beste uit kan lezen. Ikzelf dacht aan dat de tacho de mogelijkheid heeft snelheid en navi te laten zien dus dat wil zeggen dat er een aansluiting is waarmee die data uitgelezen word dus ook dat er kabels aanwezig zijn die die data verzenden. Ik kan met die informatie, welke kabels welke spanning wat voor soort aansluitingen een printplaat maken waarmee ik het kan projecteren op glas. Wat ik nodig heb is iemand die hier meer van weet die mij op weg kan helpen met het uitlezen van data hoe dat word gedaan in de tacho. Met die informatie kan ik aan de slag. Dus als er mensen zijn die hier meer van weten stuur een pb en we spreken af ( als je dat zou willen) en bespreken de details. Misschien kan dit ook later voor de 3c. Ik kijk er al naar uit.

Omdat ik het druk heb op werk zal dit niet binne paar dagen of weken gedaan worden maar het is wel

Iets wat ik graag zou willen ontwerpen dus alle hulp is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden