Ga naar inhoud
  • 0

aan te raden versie vag


Rood

Vraag

Heb sinds gisteren een mooie usb obd kabel binnen om aan me wagen te hangen incl 2x2 verloopstekker.

 

Nu heb ik zowel versie 4.09 en 3.11 geinstalleerd en ze zien alletwee de kabel aan de pc maar zodra ik iets wil inlezen krijg ik de melding dat er geen reactie is van de kabel...

 

heel vreemd aangezien het lampje wel gaat branden op de kabel, auto staat op contact en in P of N.

 

Is het beter om alleen 311 voor een oude passat uit 93 te gebruiken of is 4.09 ook een optie. Ik had nemalijk eerst 4.09 geinstalleerd en toen die niet werkte 3.11.

 

Hoor graag wat jullie bevindingen zijn of dat het een kwestie van proberen en proberen is :D

 

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

We hebben vanmiddag ook ff zit klooien met verschillende versie's.

311 kwam zeer prettig uit de bus in mijn geval een passat uit 11-98

En belangrijk is net wat vdub zegt eerst ff usb drivers installeren. Let wel demo en full version geeft ook een groot verschil, bij de shareware versie staat een hoop uitgeschakeld.

 

grtz

Coen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ook wel eens wil helpen om eens te kijken in je laptop/pc op welke compoort OBD-usb is aangesloten.

Vag-com ondersteunt alleen poort 1 t/m 4, is deze al vergeven, moet je deze daar op toewijzen.

that's all (dit probleem hadden ook 2 mensen op de 1e sleuteldag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die usb drivers zijn geinstalleerd, ging helemaal goed.

Als ik de test uitvoer vind hij iets op poort 4 maar dit zou dus ook iets anders kunnen zijn begrijp ik nu.

Het is wel raar want zodra ik een test uitvoer of hem laat zoeken naar een waarde dan gaat het lampje op de kabel wel branden.

 

Dat laatste gaf mij het idee dat ik alles wel goed geinstalleerd had.

Vanmiddag nog maar eens proberen met een schone installatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dat moet hem wezen ja, ik had ook eens dat probleem, wist eerst niet meer waar het in zat, toen heb ik VDub eens gevraagd, die lootste mij er doorheen, presto!

Op de sleuteldag waren er ook 2 mensen die hetzelfde probleem hadden, op dat moment wist ik het even niet meer, Kenny erbij gehaald, hij wist het nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden