Probleem met passat TDI, 74kw, 2003, AVB... 320.000 op de teller
Als de brandstof tank 3/4 vol is dan gaat ie stationair schudden/stotteren en moeilijk starten. Het maakt niet uit of de motor warm of koud is, maar volgens mij is het iets erger met de koude motor. Tijdens het rijden geen problemen! Gisteren kon ik nog 260km rijden ( 610 al gereden ) en toen begon het weer. Naar de pomp gereden, 10ltr getankt en het probleem was over.
Als ik het contact aan zet dan hoor ik de pomp achterin soms wel soms niet. Moet de pomp altijd hoorbaar zijn, of heeft het ook met de temperatuur te maken?
Uitgelezen door iemand die org.software heeft ... met niet draaiende motor 1 pompverstuiver gaf fout, met de motor aan was die fout ook weg. We hebben hem uitgelezen voor dat ik door had dat dit probleem ontstaat alleen maar met 3/4 in tank.
Vraag
m-m
Probleem met passat TDI, 74kw, 2003, AVB... 320.000 op de teller
Als de brandstof tank 3/4 vol is dan gaat ie stationair schudden/stotteren en moeilijk starten. Het maakt niet uit of de motor warm of koud is, maar volgens mij is het iets erger met de koude motor. Tijdens het rijden geen problemen! Gisteren kon ik nog 260km rijden ( 610 al gereden ) en toen begon het weer. Naar de pomp gereden, 10ltr getankt en het probleem was over.
Als ik het contact aan zet dan hoor ik de pomp achterin soms wel soms niet. Moet de pomp altijd hoorbaar zijn, of heeft het ook met de temperatuur te maken?
Uitgelezen door iemand die org.software heeft ... met niet draaiende motor 1 pompverstuiver gaf fout, met de motor aan was die fout ook weg. We hebben hem uitgelezen voor dat ik door had dat dit probleem ontstaat alleen maar met 3/4 in tank.
Iemand een idee/oplossing ?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten