Ga naar inhoud

chrome tellerringen aanbrengen


builiche

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik heb geprobeerd van die chrome tellerringen aan te brengen in mijn passat 3B, maar ik krijg het niet voor elkaar hoor, volgens mij moet ik het doorzichtig plastic eraf halen... nu is het gescheurd...

 

ik zie ook meldingen over een unit van een 3BG.. past dat bovenste stuk ook zonder aanpassingen op die van een 3B? ik heb namelijk gezien dat de temperatuurmeter en de brandstofmeter 2 aparte rondjes zijn, bij mij is dat dus een geheel van 2 halve rondes aan elkaar zeg maar.

 

iemand die dit weet?

 

Groeten,

 

builiche

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, ik heb ook gezocht, Jee13 zegt in een topic: je kan ook het front van de 3bg erop zetten, daar zitten al ringen in. maar ik vroeg me af of deze ook in mijn geval zou passen. daarom stelde ik de vraag: past dit ivm de vorm van de tellertjes.

 

groeten

 

Builiche

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t= ... ght=teller ik heb even een andere zoekterm gebruikt en na een hele avond en ochtend zoeken toch iets gevonden. het past dus gewoon!

 

thnx en sorry ReneR, maar wanneer je zoekt met meerdere zoekwoorden, zijn de zoekresultaten heel uitgebreid.

 

groeten,

 

builiche

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoek machine hier is niet optimaal. je krijgt zoveel hits dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Het verwonderd me ook niets dat je zolang aan het zoeken bent geweest.

Ik geef meestal sneller op en stel de vragen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zoek machine hier is niet optimaal. je krijgt zoveel hits dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Het verwonderd me ook niets dat je zolang aan het zoeken bent geweest.

Ik geef meestal sneller op en stel de vragen ;-)

ja ik dus ook, maar dat stelt ReneR niet zo op prijs :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

:twisted:

 

Op zich heb ik er geen problemen mee als er een vraag gesteld wordt die al eens gesteld is.

Of als ik weet dat het topic waarin het besproken wordt een hele andere titel heeft.

 

Maar over het algemeen worden 300x dezelfde vragen gesteld omdat men over het algemeen gewoon te lui is om wat verder te zoeken.

(En nee nu beweer ik niet dat jullie lui zijn) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

:P ik snap het best, ik heb ook vaak wanneer ik een topic start: ojee... nu denken ze dat ik weer niet gezocht heb... maar meestal ligt mijn probleem weer net even anders en heeft natuurlijk niemand dit ooit meegemaakt... en ben ik dus de sjaak... maar genoeg hierover, ik heb het gevonden en het past, in ieder geval bedankt voor de oplettendheid ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar zo'n front.

 

Als er iemand toevallig weet waar ik het zo snel kan vinden of iemand ergens een oude afgedankte en defecte 3bg-tellerbak heeft hoor ik het graag. Ben inmiddels aan het zoeken geslagen op e-bay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden