Ga naar inhoud

groepsaankoop site


action3

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit soort acties al eens op forum zijn gedaan en hoe het toen is afgelopen. Als iedereen zich houd aan wat hij of zij roept moet het geen probleem zijn. Maar ja........dat is theorie. Praktijk wijst meestal wat anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit soort acties al eens op forum zijn gedaan en hoe het toen is afgelopen. Als iedereen zich houd aan wat hij of zij roept moet het geen probleem zijn. Maar ja........dat is theorie. Praktijk wijst meestal wat anders uit.

 

ik heb deze site van een seat forum.

ik heb daar nog nooit gelezen dat het slecht is gegaan

volgens mij betaal je ook pas bij aflevering.

het gaat erom als je "iets" met een groep koopt dat je

vaak veel korting krijgt bij bedrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel een goed ideetje San. Ik weet wel dat er in het recente verleden (zoals ik je al vertelde bij mij thuis ;)) dat o.a. Vision Roy het voortouw nam om een aantal dingen uit Duitsland te bestellen en dat alles heel netjes naar iedereen verstuurde, maar dit is wel een hoop werk en wellicht de nodige stress dus als zo'n bedrijf uitkomst biedt, tja waarom niet ?!

 

kan je nog ff peilen anders op het seat forum ? Heb je nog toegang nadat je bak voor je deur gejat is :evil: ??

 

gr Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de persoon die dat allemaal regelt heeft in ieder geval zijn handjes vol kan ik jullie uit ervaring zeggen haha.

 

Ik heb toen een keer die inkoopactie met de chroomringen opgezet, en succesvol afgesloten. En verder heb ik die korting bij Konrad Westerink geregeld voor forumleden. Dat is opzich de meest effectieve manier ... een blijvende korting. En als Club zijnde is dat redelijk goed te regelen.

 

Maar wat betreft die Meguiars inkoopactie op die site vraag ik mij af hoe ze dat doen. Zover ik het begrepen heb van Meguiars nederland zelf mogen winkels geen directe korting geven. De meesten lossen dat op door gratis producten en goodies bij de bestelling te doen, of eventueel verzendkosten laten vallen.

Ik bestel mijn Meguiars spullen altijd bij Leko, en die zorgt altijd goed voor me haha. (als je mijn verzameling spullen ziet dan begrijp je dat ook wel).

Maar mocht er iemand mee willen doen aan die inkoopactie, raad ik ze eerst aan eens met Leen te gaan praten van Leko... die regelt ook wel wat voor je als je dat wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen,

 

Ik ben hier ook geregistreerd hoor :)

 

Het is inderdaad veel werk, maar doordat alles zo goed liep waren we genoodzaakt ons in te schrijven bij de kvk.

 

We hebben momenteel meer dan 320 xenonsets 'omgezet'.

Wij krijgen een kleine provisie voor elke set en daat kunnen we van bestaan. Ik doe dit naast mijn reguliere werk en daarnaast kunnen mensen zelf groepsaankopen organiseren.

 

We zijn nu ook begonnen met site's te sponsoren, dus misschien kunnen we dat hier ook een keer gaan doen. Zo komt een deel van wat we verdienen ook weer bij autoclubs terecht.

We zijn allemaal autoliefhebbers en kunnen samen wel het een en ander bereiken.

Het is soms inderdaad veel werk, maar ik heb er nog steeds veel plezier in.

Als het dan zo goed loopt is heb je tenminste ook nog eer van je werk.

 

Je kan op onze site ook feedback geven over verlopen akties.

 

De meguiars spullen hebben we van een anonieme dealer. Deze akties zijn wel enorm veel werk trouwens en nu blijkt dat sommige dealers zelfs per individu al 20% korting geven. Niet echt lonend dus in principe.

 

Waar we wel veel korting mee hebben bereikt is met een aktie van een forumlid die poetsdoeken, zemen en pads etc. rechtstreeks uit de us heeft laten komen.

Dat waren kortingen van maar liefst 30-50%!

Dat is dus de moeite. Dit kan echter vooralsnog alleen maar met lichte spullen vanwege de transportkosten.

We zijn echter op zoek naar manieren om ook de poetsspullen zelf goedkoop uit de us te importeren. Dit vereist echter wel veel vooronderzoek etc.

 

Maar we krijgen steeds meer contacten overal dus moet gaan lukken!

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden